۶:۰۶:۳۵ - چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی مرودشت معرفی شد
 سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرودشت با حضور مسئولان استانی و شهرستان معرفی شد. به گزارش خبرنگار مرودشت نا، در آیینی که در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان مرودشت ترتیب یافت حجت الاسلام اسماعیل زارعی به عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان معرفی شد. این در حالی است که این اداره یک سال بدون داشتن

 سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرودشت با حضور مسئولان استانی و شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مرودشت نا، در آیینی که در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان مرودشت ترتیب یافت حجت الاسلام اسماعیل زارعی به عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان معرفی شد.

این در حالی است که این اداره یک سال بدون داشتن مسئول اداره می شده است.

برخی شنیده ها حاکی از آن دارد که مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی دلیل عدم معرفی رئیس این اداره را مسائلی دانسته که از عنوان آن خوداری کرده است.

امروزه با وجود ظرفیت‌های مذهبی و فرهنگی از جمله هیئت مذهبی، ده‌ها کانون فرهنگی مذهبی و قرآنی و جامعه مداحان به دلیل عدم مدیر یت انها می تواند مارا از سیاستهای تبلیغی دور کند.

وجود این ظرفیتها در شهرستان مرودشت نقطه عطفی در جهت پیشبرد اهداف اسلامی است که مسولین ومردم بایستی در تحقق آن تلاش کنند.

امام نکته جالب توجه این است که گفته می شود پس از یکسال انتظار معرفی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مرودشت ،حکم مسئولیت این اداره به صورت سرپرستی و به مدت شش ماه می باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر