۲۰:۳۰:۲۱ - چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
حضور کارکنان تخت جمشید و پاسارگاد در دوره آموزشی پدافند غیرعامل
دوره آموزشی بررسی شیوه های پدافند غیر عامل برای کارکنان تخت جمشید و پاسارگاد، برگزار شد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید؛ در این دوره آموزشی که در سالن کنفرانس تخت جمشید برگزار شد، کارکنان این اداره با مباحث مرتبط با پدافند غیر عامل، اهمیت و ضرورت ایجاد

IMG_1943

دوره آموزشی بررسی شیوه های پدافند غیر عامل برای کارکنان تخت جمشید و پاسارگاد، برگزار شد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید؛ در این دوره آموزشی که در سالن کنفرانس تخت جمشید برگزار شد، کارکنان این اداره با مباحث مرتبط با پدافند غیر عامل، اهمیت و ضرورت ایجاد آمادگی پیش از بحران و دفاع غیر عامل در ایران ونقش مهم آن در زمان وقوع بحران، مدیریت مناسب و روش های آن جهت بررسی و استفاده در شریان های حیاتی و همچنین بحران های هویتی و اهمیت این مساله در زمان صلح آشنا شدند.

 

مسعود رضایی منفرد، مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید در خصوص برگزاری این دوره آموزشی، فرهنگ سازی و آموزش پدافند غیر عامل در سطح جامعه را لازم و ضروری عنوان کرد و افزود: توجه به پدافند غیر عامل در زمان صلح از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به همین منظور، بر اساس نیازها و اولویت‌های آموزشی تعیین شده، نخستین دوره آموزشی پدافند غیر عامل ویژه کارکنان به منظور ارتقای دانش و تجارب ایمنی، در مجموعه تخت جمشید برگزار شد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: با توجه به سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی و رویکرد آن به مباحث پدافند غیرعامل و همچنین بیانات رهبر انقلاب در خصوص اهمیت پدافند غیر عامل در جامعه و بر اساس نیازها و اولویت‌های آموزشی تعیین شده، نخستین دوره آموزشی پدافند غیر عامل ویژه کارکنان در مجموعه تخت جمشید برگزار شد.

 

مدیر پایگاه تخت جمشید، نقش پدافند غیر عامل در مدیریت بحران را تعیین کننده خواند و گفت: در زمان وقوع حوادث و اتفاقات، ارزش پدافند غیر عامل، محسوس و آشکار خواهد بود.

 

رضایی منفرد، برگزاری این دوره ها برای کارکنان، در جهت آشنایی با تهدیدات مختلف و راه های مقابله با آن را بسیار مفید و تأثیر گذار برشمرد.

به گفته وی، این دوره از سوی واحد آموزش اداره کل میراث فرهنگی فارس، برای کارکنان مجموعه تخت جمشید برگزار شد و علاوه بر آموزش اصول و مبانی پدافند غیر عامل، مهم‌ترین موضوعات زیرگروه این حوزه نیز ارایه شد..

 

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید، اظهار امیدواری کرد: استمرار در طراحی و برپایی دوره‌های آموزشی در حوزه هایی همچون ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل، بتواند زمینه فراگیری این مباحث و پایبندی به اصول و الزامات آن را در سطح وسیع‌تری گسترش دهد.

 

به گزارش روابط عمومی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید، این دوره آموزشی با حضور اساتید مجرب به مدت ۸ ساعت و در دو دوره زمانی برای کارکنان مجموعه تخت جمشید و پاسارگاد، برگزار شد.

IMG_1955

IMG_1951

  1. سهراب   بهمن ۳۰, ۱۳۹۳  

    پدافند غیر عامل استراتژیک ترین کار در کشور است.ممنون که همچین دوره مدرنی بر گزار شده است.ممنون


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر