۱۸:۳۱:۰۲ - شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۴
شهرداری مرودشت، قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شد
مسابقات فوتسال جام رمضان که همه ساله در شهرستان مرودشت برگزار می شود، با قهرمانی تیم شهرداری مرودشت به پایان رسید. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت مرحله نهایی رقابت های فوتسال جام رمضان شهر ستان مرودشت چهار شنبه(۲۴تیر) ساعت ۱۰شب در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد برگزار شد و

IMG-20150718-WA0000

مسابقات فوتسال جام رمضان که همه ساله در شهرستان مرودشت برگزار می شود، با قهرمانی تیم شهرداری مرودشت به پایان رسید.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت مرحله نهایی رقابت های فوتسال جام رمضان شهر ستان مرودشت چهار شنبه(۲۴تیر) ساعت ۱۰شب در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد برگزار شد و تیم های شهرداری و شهید مومنی به مصاف همدیگر رفتند. که تیم شهرداری مرودشت توانست با نتیجه سه بر یک تیم شهید مومنی را شکست دهد.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور جمعی از مسئولان از تیم‌های برتر با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده‌ای تجلیل به عمل آمد. و آقایان شهرام امیری ومحسن روستا و علی عزیزی از تیم شهرداری مرودشت بعنوان بهترین و فنی ترین بازیکن لیگ انتخاب شدند.

محمد رضا زارعی سرپرست شهرداری مرودشت گفت: این پیروزی غرورآفرین را به مردم عزیز شهرستان، هیئت مدیره، کادر فنی، سرپرست، سرمربی و بازیکنان افتخارآفرین و هیئت فوتبال شهرستان، اداره ورزش و جوانان شهرستان، تبریک عرض می‌کنم و نیز وظیفه خود می‌دانم از بازیکنان تیم فوتسال شهرداری و سرپرست تیم(مرتضی کشاورز) و سرمربی(علی گشاده دل) تقدیر و تشکر کنم.

گفتنی است هر ساله در ماه رمضان نیز مسابقات فوتسال جام رمضان برگزار می گرددکه تیم فوتسال شهرداری مرودشت سه سال پیاپی کسب مقام قهرمانی را عهده دار می باشد.

اسامی بازیکنان:

شهرام امیری

محسن روستا

یاسر شهوند

حسین روستا

حسین طاهری

علی عزیزی

مصطفی امیدی کیا

محمد بهزادی

حسین یزدانی

آرش طهماسبی

محمد امیری

میثم کرمی

فرشاد عبدالیوسفی

مرتضی کشاورز- سرپرست

علی گشاده دل- سرپرست

  1. سعید   تیر ۲۹, ۱۳۹۴  

    واقعا که جای تاسفه.
    شهرداری اول بشه.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر