۸:۳۶:۳۸ - یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴
شهردار جدید، برای زیبا سازی و ایمن سازی مرودشت تلاش کند
امام جمعه مرودشت بیان کرد: شهردار جدید، به‌دوراز هرگونه توصیه‌کاری‌ها برای مصون‌سازی و ایمن‌سازی شهر و زیباسازی و مسائل عمرانی تلاش گسترده داشته باشد.   فارس– حجت‌الاسلام‌ قنبرعلی احمدی در خطبه‌های ظهر امروز نماز دشمن‌شکن جمعه امروز این شهر، یکی از شاخصه‌های بارز تقوا را عشق و علاقه و نیکی کردن به خانواده و فرزندان

13930427000318_PhotoA

امام جمعه مرودشت بیان کرد: شهردار جدید، به‌دوراز هرگونه توصیه‌کاری‌ها برای مصون‌سازی و ایمن‌سازی شهر و زیباسازی و مسائل عمرانی تلاش گسترده داشته باشد.

 

فارس حجت‌الاسلام‌ قنبرعلی احمدی در خطبه‌های ظهر امروز نماز دشمن‌شکن جمعه امروز این شهر، یکی از شاخصه‌های بارز تقوا را عشق و علاقه و نیکی کردن به خانواده و فرزندان در راستای اینکه فرزندان در مسیر اشتباه و در دام وسوسه‌های شیطانی قرار نگیرند دانست.

 

وی، نگهداشتن ۱۳ آبان‌ماه را به زنده نگهداشتن «مرگ بر آمریکا» دانست و تصریح کرد: مردم با کسی مخالفتی ندارند و منظور از مرگ بر آمریکای گفته‌ شده مرگ بر سیاست‌ها و خوی شیطانی آمریکایی‌ها است، چراکه پای آمریکایی‌ها در هر منطقه‌ای از افغانستان، سوریه، عراق و تحریک آل‌سعود گرفته تا کمک به گروهک تروریستی داعش باز و موجب کشتارهای مردم بی‌گناه شده است.

 

امام جمعه مرودشت اضافه کرد: آمریکایی‌ها خود را مدعی حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در جهان می‌دانند، بنابراین تا زمانی که این لباس گرگ‌صفتی و خوی شیطانی خود را به تن دارند همچنان شعار «مرگ بر آمریکا» توسط مردم ما پابرجا خواهد بود.

 

احمدی در ادامه حمایت از دولت و تیم مذاکره‌کننده و برجام را وظیفه همگانی دانست، چراکه خود مقام معظم رهبری بارها تیم مذاکره‌کننده و دولت را تأیید کرده‌اند و در مورد برجام با شروطی آن را پذیرفته‌اند، بنابراین هرگونه مخالفت با برجام در شرایط کنونی مخالفت در مسیر رهبری قلمداد می‌شود.

 

وی ادامه داد: دولت و مردم باید بسیار هوشیار و مراقب باشند، چراکه خطری که بعد از برجام کشور ما را تهدید می‌کند بحث نفوذ است و البته ملت ما از تعامل با دنیا و رفت‌وآمدها هیچ‌گونه مشکلی ندارد، اما باید هوشیار باشیم که در این رفت‌وآمدها دچار وسوسه‌های شیطانی آمریکایی‌ها نشده و در دام دشمنان نیفتیم.

 

خطیب جمعه مرودشت تبیین کرد: دشمنان قسم‌خورده این نظام و اسلام به‌ دنبال از بین بردن اعتقادات و دوقطبی کردن کشور هستند.

 

احمدی در ادامه با اشاره به‌ روز کیفیت و استاندارد، توضیح داد: در فضای کنونی برای خروج از بحران باید از اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم و با تکیه‌ بر نیروهای داخل و تولیدات داخلی خود، اقتصاد کشور را رونق دهیم به‌ شرط اینکه متولیان تولید کالای داخلی فقط به دنبال بالا بردن قیمت کالاهای خود بدون کیفیت لازم نباشند و همواره کیفیت و کارایی لازم را افزایش دهند تا مردم به سمت کالاهای خارجی نروند.

 

وی تقاضا کرد: با توجه به آمارها و خبرهای رسیده که حدود ۸ هزار نفر از ساکنان این منطقه دچار بیماری سالک شده‌اند، هرچه زودتر نسبت به روی کار آمدن شهردار اقدامات لازم را داشته باشند و وی نیز با تمام قدرت واردشده و به‌دوراز هرگونه توصیه‌کاری‌ها برای مصون‌سازی و ایمن‌سازی شهر و زیباسازی و مسائل عمرانی تلاش گسترده داشته باشد.

 

امام جمعه مرودشت یادآور شد: با توجه به اینکه یک‌سری از اراذل و اوباش هنگام تعطیلی مدارس برای دانش‌آموزان ما و مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند به نیروهای انتظامی، امنیتی و دستگاه‌های قضایی توصیه می‌کنم در بحث ارزش‌های اسلامی، حجاب و عفاف به‌ طور قاطع برخورد کرده و با هیچ‌کس تعارف نداشته باشند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر