۵:۰۱:۱۰ - شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳
شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش مرودشت تشکیل جلسه داد
در راستای تدوین برنامه های آموزشی و پرورشی، شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش مرودشت تشکیل جلسه داد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش مرودشت با شرکت ریاست، معاونین، کارشناس مسئولان و برخی کارشناسان این اداره که مسئولیت کمیته های مختلف این

P_20141106_093417

در راستای تدوین برنامه های آموزشی و پرورشی، شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش مرودشت تشکیل جلسه داد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش مرودشت با شرکت ریاست، معاونین، کارشناس مسئولان و برخی کارشناسان این اداره که مسئولیت کمیته های مختلف این شورا را برعهده دارند، در سالن جلسات این اداره تشکیل شد.

 

در ابتدای این جلسه،چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، ضمن سخنانی با تاکید بر نقش مؤثر شورای برنامه ریزی در پیشبرد امور، آن را محور بررسی و تدوین برنامه های مختلف آموزشی و پرورشی دانست.

 

مرتضی چراغی با بیان اینکه دین مبین اسلام بر پایه و اساس شایستگی و دانش قرار گرفته است گفت: برنامه های آموزش و پرورش باید دانش محور و به دست افراد شایسته انجام پذیرد تا به پیشرفت همه جانبه منتهی شود.

 

مدیر آموزش و پرورش مرودشت تحقیق و پژوهش، شناسایی هدف و برنامه ریزی دقیق برای نیل به اهداف را از اصول رسیدن به ترقی و پیشرفت نام برد و ابراز امیدواری کرد شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش، محور تمام امور در این اداره باشد.

 

در ادامه جلسه، میرزایی معاون آموزش متوسطه، اهداف و وظایف شورای برنامه ریزی را به اختصار به سمع حاضرین رساند.

 

همچنین محمد مؤمنی از کارشناسان آموزش متوسطه آموزش و پرورش مرودشت بعنوان دبیر شورای برنامه ریزی انتخاب شد.

 

لزم به ذکر است شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش مرودشت هر ماه تشکیل جلسه خواهد داد و گزارش فعالیت های کمیته های مختلف نیز بصورت جامع هر سه ماه دریافت خواهد شد.

ایوب پاکدل، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر