۵:۴۴:۰۴ - پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
صعود کارکنان بیمارستان مرودشت و گروه کوهنوردی ایکات به قله بل اقلید
    به گزارش روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت چند تن از کارکنان این مرکز ب اهدف ترویج فعالیت های ورزشی و روحیه خدمت رسانی با شعار“افتخار ما، خدمت به ۳۵۰۰۰ بیمار در هر ماه” و با همکاری گروه کوهنوردی ایکات شهرستان مرودشت به قله ۴۰۵۰متری بل اقلید در ۱۴ کیلومتری جنوب

 

IMG_0277

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت چند تن از کارکنان این مرکز ب اهدف ترویج فعالیت های ورزشی و روحیه خدمت رسانی با شعارافتخار ما، خدمت به ۳۵۰۰۰ بیمار در هر ماهو با همکاری گروه کوهنوردی ایکات شهرستان مرودشت به قله ۴۰۵۰متری بل اقلید در ۱۴ کیلومتری جنوب این شهرستان، بلندترین قله استان فارس صعود کردند.

 

این گروه پس از گذر از شهرستانهای پاسارگاد ، خرم بید و شهر سورمق وارد اقلید شده و پس از بازدید از مناظر طبیعی چشمه رسول الله (ص) نکات مهم و اطلاعات لازم را مرور و نحوه طی مسیر و آماده کردن تجهیزات را برنامه ریزی کردند.

 

صبح روز جمعه ۱۱/۲/۹۴ و پس از طی مسافت ۹ کیلومتری به ابتدای دره ای به نام لای شکفت رسیدند. پس از نرمش و گرم کردن و شنیدن توضیحات سر گروه حرکت به سمت قله را شروع کردند .

 

گروه پس از کوهپیمایی و بهره بردن از زیبایی های مناظر طبیعی در محلی به نام سنگ بزرگ، استراحت و به سمت جان پناه ادامه مسیر دادند.

 

پس از تبادل نظر با سایر گروههای حاضر در جان پناه حرکت نهایی برای فتح قله از ساعت ۱۱ شروع و با طی مسیر پایکوب ، حرکت بر روی خط الرأس کوه آغاز شد.

 

پس از کاهش ارتفاع به سمت قله اصلی حرکت و در ساعت ۱۲:۳۰ گروه، بر فراز بام فارس قرار گرفت و پایان بخش این تلاش سجده شکر اعضاء گروه به درگاه خداوند بر فراز قله بل بود.

 

افراد شرکت کننده در این صعود : آقایان ۱٫ حسین زارعی ۲٫ اردشیر بهمنی ۳٫کیامرث شهریاری ۴عباس اکبرپور ۵٫جواد شیروانی ۶٫ احمد رحمانی ۷٫ مسلم زارع ۸٫ محمد مومنی ۹٫ حسن هوشیار ۱۰٫ علی پارسامهر ۱۱٫ رحیم فخار ۱۲٫ رحیم ربیعی ۱۳٫ سید حسن حبیبی ۱۴ حبیب بهمئی ۱۵٫ مهدی شیرین سخن ۱۶٫ عباس عمادی ۱۷٫ مهدی لطفی پور ۱۸٫ روح اله دره پیما و همچنین از گروه ایکات آقایان ۱٫کاووس همایون ۲٫ عباس کشاورز ۳٫ رضا مردانه ۴٫ میثم میرزایی ۵٫ اسماعیل علیپور ۶٫خداداد (علی) کریمی

 

 

 

 

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر