۱۹:۵۵:۳۳ - چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
طنین دلنشین قرآن با صدای دانش آموزان در مرودشت پیچید
سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی مرحله شهرستان، آموزش و پرورش شهرستان مرودشت با حضور نزدیک به۲۰۰۰ دانش آموز طی روزهای هشتم و نهم بهمن ماه  برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، دانش آموزان در رشته های حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن

27210108144184542206156212145188363206145

سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی مرحله شهرستان، آموزش و پرورش شهرستان مرودشت با حضور نزدیک به۲۰۰۰ دانش آموز طی روزهای هشتم و نهم بهمن ماه  برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، دانش آموزان در رشته های حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، اذان، احکام و انشای نماز شرکت کرده و رقابتی سالم و معنوی را انجام دادند.

 

نزدیک به ۹۵۰ دانش آموز منتخب پسر و بیش از ۹۳۰ دانش آموز دختر شرکت کننده در این مرحله از بین نزدیک به ۱۶هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاه انتخاب و به مسابقات مرحله شهرستان راه یافتند.

 

حوزه امتحانی پسران در رشته های قرآنی، آموزشگاه متوسطه ابن سینا، شهید شبانپور و کانون شهید ناصری، مجموعه ورزشی شهید استخری، مسجد سلمان فارسی و حوزه دختران، آموزشگاه متوسطه روحانی، ادبستان مردانی، کانون فرهنگی تربیتی نشاط و مسجد امام صادق (ع)  بود.

 

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مرودشت امسال با استفاده از ظرفیت و فضای مساجد نزدیک به آموزشگاهها ابتکار جدیدی در برگزاری مسابقات قرآن به کار برد.

 

مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور پررنگ مسئولین شهرستان و اداره آموزش و پرورش مرودشت در حوزه های تعیین شده در مساجد نام برده شده، برگزار شد. معاونین فرمانداری شهرستان مرودشت، امام جمعه، مدیرآموزش و پرورش مروشت و معاونین ایشان، رئیس حوزه علمیه امام صادق مرودشت، فرماندهی سپاه پاسداران و .. از مسئولین حاضر در مراسم بودند.

 

دانش آموزانی که منتخب این مسابقات خواهند شد، هفتم اسفندماه سال جاری در قالب کاروان دانش آموزی مرودشت به مسابقات مرحله مقدماتی استان،به میزبانی مرودشت اعزام می شوند.

  1. سعید کشاورز   اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵  

    با سلام . من خودم در مسابقه اول شدم . چرا اسم هارا نمی زنید؟

    • سعید کشاورز   اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵  

      ممنونم . فقط می خوا ستم بدانم کی جواب می رسد ؟

  2. سعید کشاورز   خرداد ۸, ۱۳۹۵  

    وای خسته شدم اینقدر سایتتون رو دیدم . پس کی اسامی برندگان میاد ؟


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر