۴:۱۵:۱۸ - سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳
علوم تحقیقات از دست رفت!!!
به گزارش ” سلام مرودشت ” بنابر شنیده های موثق  مطلب فوق، طبق بخش نامه ای در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۹ به دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحیقات فارس ابلاغ شده است. طی این بخش نامه اعلام گردیده است از تاریخ بخش نامه، واحد علوم وتحیقات فارس با واحد شیراز تجمیع شده است و زیر مجموعه ی

به گزارش ” سلام مرودشت ” بنابر شنیده های موثق  مطلب فوق، طبق بخش نامه ای در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۹ به دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحیقات فارس ابلاغ شده است.

طی این بخش نامه اعلام گردیده است از تاریخ بخش نامه، واحد علوم وتحیقات فارس با واحد شیراز تجمیع شده است و زیر مجموعه ی واحد شیراز می باشد.

با این اوصاف بعد از ابلاغ این بخش نامه کلیه ی انتصابات، امور اداری، امور مالی، امور آموزشی بایستی طبق هماهنگی با واحد شیراز انجام پذیرد.

لازم به ذکر است واحد علوم وتحقیقات فارس با بیش از ۱۳۰۰۰نفر دانشجو ،۱۳۰نفر کارمند ،۱۴۵نفر هیئت علمی و بالغ بر ۹۰کارگاه و آزمایشگاه تخصصی و آموزشی تحقیقاتی و چاپ بیش از ده ها مقاله در معتبرترین نشریات بین المللی، دومین دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه جغرافیایی و استحفاظی شهرستان مرودشت است.

وچود این واحد در مرودشت به خودی خود می تواند در توسعه اقتصادی فرهنگی شهرستان مرودشت نقش به سزایی داشته باشد که تاکنون نیز این امری ثابت شده است.

پایگاه خبری تحلیلی سلام مرودشت آمادگی خود را جهت پاسخگویی مسئولین ذیربط جهت تنویر افکار عمومی شهرستان اعلام می دارد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر