۵:۱۰:۰۷ - یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳
غباروبی قبور مطهر شهدای مرودشت همزمان با هفته میراث فرهنگی
همزمان با هفته میراث فرهنگی وگرامیداشت روز جهانی موزه  مراسم غبارروبی و گلباران قبور پاک و مطهر شهدای مرودشت  برگزار شد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری شهرستان مرودشت، همزمان با هفته میراث فرهنگی  با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری

همزمان با هفته میراث فرهنگی وگرامیداشت روز جهانی موزه  مراسم غبارروبی و گلباران قبور پاک و مطهر شهدای مرودشت  برگزار شد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری شهرستان مرودشت، همزمان با هفته میراث فرهنگی  با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری شهرستان مرودشت  قبور مطهر شهدای این شهر  گلباران و عطرافشانی شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری مرودشت  در این مراسم در گلزار شهدا گفت: شهدا و ایثار گران هشت سال دفاع مقدس تاریخی را برای ما رقم زدند که همواره ماندگار و راه رسیدن به قله های افتخار را برای ما هموار کردند.

سعید صفر زاده اظهار داشت: آسودگی و امنیت امروز جامعه مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌‌های شهدا و رزمندگانی است که با نثار جان خود به همگان درس گذشت و فداکاری آموختند.

وی با اشاره به مراسم غبارروبی مزار شهدا خاطرنشان کرد: این مراسم با هدف تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس، یادآوری رشادت‌ها و دلاوری‌های ازجان‌گذشتگان و احیا کردن فرهنگ شهید و شهادت برگزار شده است که همواره میراث جاودانی برای ما خواهند بود.

شهرستان مرودشت  در دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر