۷:۳۲:۱۳ - یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴
فراخوان شعر برای فاجعه منا
فراخوان شعر «حجهالوداع» به منظور یادبادِ درگذشتگان و رنج‌دیدگانِ حادثه مِنا از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان اعلام شد.   ایسنا- در این فراخوان آمده است: در پی واقعهٔ تکان‌دهندهٔ مِنا در مهرماه ۱۳۹۴، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از کلیه شاعرانِ کشور دعوت می‌کند برای یادباد، ثبت حقیقت و انجامِ وظیفهٔ

1443864384887_3654

فراخوان شعر «حجهالوداع» به منظور یادبادِ درگذشتگان و رنج‌دیدگانِ حادثه مِنا از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان اعلام شد.

 

ایسنا- در این فراخوان آمده است: در پی واقعهٔ تکان‌دهندهٔ مِنا در مهرماه ۱۳۹۴، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از کلیه شاعرانِ کشور دعوت می‌کند برای یادباد، ثبت حقیقت و انجامِ وظیفهٔ هنرمندانه، و بدونِ در نظر گرفتنِ سلایق و نگرش‌های دور از اتفاق و اتحاد، به سرایش شعر دربارهٔ این واقعه بپردازند.

 

شاعران تا پایانِ مهرماه ۱۳۹۴ فرصت دارند آثارشان را در قالب فایل DOC یا DOCX به نشانی Info@adabiatirani.com ارسال کنند.

 

شاعران باید حتما نامِ کاملِ خود، شمارهٔ تماس ثابت و شمارهٔ تماسِ همراه و نشانی پستی‌ خود را در پایانِ شعر در فایل Word ذکر کنند.

 

دبیرخانهٔ شعر حجه‌الوداع از هر شاعر حداکثر ۳ شعر می‌پذیرد.

 

موضوع (Subject) نامه‌های ارسالی باید به این‌ صورت نوشته شود: نام شاعر – عنوان شعر – قالب شعر (اگر بیش از یک شعر است فقط نام شاعر و قالب شعرها)

 

این رویداد سه برگزیده خواهد داشت که بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان به هر یک از آن‌ها سه سکه تمام‌بهار آزادی هدیه خواهد داد. مراسم اختتامیه و اعلام آثار برتر همزمان با اربعین درگذشتگانِ واقعه منا برگزار خواهد شد.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شمارهٔ ۸۸۳۰۰۸۲۴ (داخلی ۱۰۹) تماس بگیرید.»


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر