۱۹:۲۷:۱۷ - دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴
بازدید فرماندار مرودشت از ناحیه صنعتی انجیره مرودشت
فرماندار مرودشت گفت: سیاست دولت کارخانه‌داری و کارفرمایی در بحث صنعت نیست چراکه این یک سیاست تجربه‌شده و درعین‌حال ناکارآمد در دنیای امروز است.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی در بازدید از ناحیه صنعتی بخش سیدان مرودشت که به‌اتفاق مدیران اجرایی این شهرستان صورت گرفت، در نشستی با سرمایه‌گذاران این

13930520000346_PhotoA

فرماندار مرودشت گفت: سیاست دولت کارخانه‌داری و کارفرمایی در بحث صنعت نیست چراکه این یک سیاست تجربه‌شده و درعین‌حال ناکارآمد در دنیای امروز است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی در بازدید از ناحیه صنعتی بخش سیدان مرودشت که به‌اتفاق مدیران اجرایی این شهرستان صورت گرفت، در نشستی با سرمایه‌گذاران این ناحیه اظهار داشت: سیاست دولت کارخانه‌داری و کارفرمایی در بحث صنعت نیست و این یک سیاست تجربه‌شده و درعین‌حال ناکارآمد در دنیای امروز بوده و ما نیز برای برون‌رفت از مشکل بیکاری و رکود راهی جز هدایت سرمایه‌های مردم با ایجاد زیرساخت مناسب در تولید نداریم.

 

وی توسعه زیرساخت را در شهرک‌های صنعتی عامل جذب سرمایه‌گذاران و رواج تولید و اشتغال دانست و بیان داشت: یکی از عوامل ایجاد تردید و بی‌انگیزگی در صاحبان طرح‌های صنعتی افزایش هزینه انرژی و نبود زیرساخت‌های خدماتی است.

 

فرماندار مرودشت در این جلسه پس از شنیدن مشکلات سرمایه‌گذاران، دستگاه‌های ذی‌ربط را موظف کرد در فرصت تعیین‌شده در حوزه آب، برق، مخابرات و محیط‌زیست شرایط لازم را برای گسترش سرمایه‌گذاری فراهم کنند.

 

به گزارش فارس، ناحیه صنعتی انجیره در زمینی به مساحت ۲۷ هکتار طرح‌ریزی‌شده که تاکنون ۹ صنعت فعال و ۱۳ صنعت در حال ساخت در آن فعال شده است.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر