۶:۲۴:۵۹ - یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳
فرماندار مرودشت عنوان کرد: به‌کارگیری توان مسئولان مرودشت در مبارزه با مواد مخدر
فرماندار مرودشت گفت: معضلات و تبعات مواد مخدر در کشور به‌ قدری خانمان‌سوز و فرا‌گیر است که هر مسئول باید تمام توان خود را برای مقابله با آن به کار گیرد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان که با

خبرگزاری فارس: به‌کارگیری توان مسئولان مرودشت در مبارزه با مواد مخدر

فرماندار مرودشت گفت: معضلات و تبعات مواد مخدر در کشور به‌ قدری خانمان‌سوز و فرا‌گیر است که هر مسئول باید تمام توان خود را برای مقابله با آن به کار گیرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان که با حضور اعضا و در سالن جلسات فرمانداری مرودشت برگزار شد؛ قاچاق مواد مخدر و اعتیاد را دشمن خطرناک مردم به‌ویژه جوانان عنوان کرد و اظهار داشت: بهترین ابزار دشمن برای به انحراف کشاندن مردم یک کشور به‌ویژه جوانان اعتیاد به مواد مخدر است.

 

وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر نه‌تنها اجتماع و فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد بلکه در حوزه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه نیز تأثیر می‌گذارد.

 

فرماندار مرودشت مبارزه با قاچاق مواد مخدر و سوداگران این پدیده شوم را به‌مثابه یک جنگ تمام‌عیار تشبیه کرد و گفت: مهم‌ترین منبع مالی گروه‌های تروریستی که در منطقه فعالیت می‌کنند (مانند گروه تروریستی داعش) که امنیت و جان و مال مردم منطقه را هدف قرار داده‌اند قاچاق مواد مخدر است از همین رو باید در امر مبارزه با مواد مخدر موفق عمل کنیم.

 

وی مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر را نیازمند عزم ملی دانست و با بیان اینکه نیروی انتظامی برای مقابله با مواد مخدر با جدیت کامل عرصه را برای عرضه‌کنندگان ناامن و تنگ کند خاطر نشان کرد: تمام مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به‌ویژه بهزیستی، آموزش ‌و پرورش و مرکز بهداشت در زمینهٔ پیشگیری و درمان به‌صورت صحیح و اصولی و در راستای قانون تلاش کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرودشت خواستار برنامه‌ریزی، هماهنگی و اقدام در سه مقوله پیشگیری، درمان و مقابله شد و اظهار داشت: معضلات و تبعات مواد مخدر در کشور به‌قدری خانمان‌سوز و فرا‌گیر است که هر مسئول باید تمام توان خود را برای مقابله با آن به کار گیرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر