۱۸:۴۲:۴۹ - یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴
فرمانده سپاه مرودشت: اردوهای جهادی، خود باوری را در نسل جوان شکوفا می کند
در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه مرودشت برگزارشد، فرمانده سپاه مرودشت بر ضرورت خود باوری در اردوهای جهادی تاکید کرد.   تنویر مرودشت- فرمانده سپاه ناحیه مرودشت در جلسه بیان داشت:دانشجو نیاز به نشاط دارد و آن نشاطی که بعداز دو ترم نیاز دارد باید در آنها بازسازی روحی

orduye jahadi

در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه مرودشت برگزارشد، فرمانده سپاه مرودشت بر ضرورت خود باوری در اردوهای جهادی تاکید کرد.

 

تنویر مرودشت- فرمانده سپاه ناحیه مرودشت در جلسه بیان داشت:دانشجو نیاز به نشاط دارد و آن نشاطی که بعداز دو ترم نیاز دارد باید در آنها بازسازی روحی را ایجاد کند.

 

وی با اشاره به اردوهای دانشجویی گفت: ما در مدارس و دانشگاهها به وفور اردو داریم و تنها چیزی که در آنها وجود ندارد بحث علمی هست پس این اردوها نمی تواند بازدهی خوبی داشته باشد و د راین جا نیاز به آسیب شناسی در بحث اردوهای دانش آموزی و دانشجویی  لزوم پیدا می کند.

 

محمدی در ادامه افزود: وقتی بحث نشاط پیش می آید بلافاصله فضاهای مسموم و غیراسلامی مثل کنسرت های آنچنانی و متصور می شود و این غلط هست و اردوهای جهادی می تواند نمونه بارزی از  نشاط جوانی باشد که خود باوری را در نسل جوان افزایش داده و شکوفا می کند.

 

وی گفت: ما معتقدیم که مدیران آینده این کشور غیر از دانش آموزان و دانشجویان نیستند پس مدیری که محرومیت ها را لمس نکرده باشد نمی تواند مشکلات جامعه را رفع کند.

در ادامه نیز بین قسمت های مختلف سپاه تقسیم کار شد و هریک از کارکنان ناحیه مرودشت به اظهار نظر راجع به برنامه پیش روی خود پرداختند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر