۲۱:۱۸:۰۲ - سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳
قدردانی بخشدار سیدان مرودشت از گزارشگر شبکه ۳ سیما
بخشدار سیدان از گزارشگر سیدانی برنامه گلخانه شبکه ۳ سیما، قدردانی نمود.   به گزارش “پارس دشت” محمد روستا بخشدار بخش سیدان، ازعبدالصمد سلیمانی گزارشگر برنامه گلخانه شبکه ۳ سیما جهت تهیه گزارش کوتاه از بخش و شهر سیدان به مناسبت عید غدیرخم و دیگرتلاش های وی و همکارانش(غلامعلی نوروزی و علی اکبر جعفری) تشکر

rrrrrrrrr
بخشدار سیدان از گزارشگر سیدانی برنامه گلخانه شبکه ۳ سیما، قدردانی نمود.

 

به گزارش “پارس دشت” محمد روستا بخشدار بخش سیدان، ازعبدالصمد سلیمانی گزارشگر برنامه گلخانه شبکه ۳ سیما جهت تهیه گزارش کوتاه از بخش و شهر سیدان به مناسبت عید غدیرخم و دیگرتلاش های وی و همکارانش(غلامعلی نوروزی و علی اکبر جعفری) تشکر و قدردانی کرد.

 

وی ابراز داشت: تهیه چنین گزارش هایی از مردمان بخش و شهری که دارای پیشینه مذهبی و تاریخی هستند و پخش آنها از شبکه ملی، ازطرفی رضایتمندی و تقویت حس “تعلق به منطقه” را برای اهالی به دنبال دارد و از طرف دیگر اهالی این بخش به دیگر هموطنان معرفی می شوند.

 

روستا از رویکرد مدیران و تهیه کنندگان شبکه ۳ سیما در گسترش حوزه فعالیت شبکه با بکارگیری گزارشگران بومی نیز تقدیر نمود.

 

وی همچنین گفت: از اینکه یکی از گزارشگران برنامه گلخانه شبکه ۳ از بخش و شهر سیدان می باشد بسیار خوشحال و خرسندم.

 

بخشدار سیدان اعلام داشت: بخشداری سیدان تلاش می کند تا از این ظرفیت، در معرفی روستا ها ومردمان تلاشگر بخش سیدان در رسانه ها حمایت و با آنها در این زمینه همکاری نماید.

 

این مسئول بخش سیدان در ادامه، ماه محرم وصفر را به همه محبان و دوستدران اهلبیت و به ویژه امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش، تسلیت گفت و به نقش رسانه در ترویج فرهنگ عاشورایی اشاره کرد و اذعان داشت از آنجا که خبرنگاران بومی‏‏‎ با فرهنگ و آداب و رسوم  و ارزشهای دینی و مذهبی مردمان این منطقه آشنایی دارند، بهتر می توانند در انتقال وانعکاس آن به رسانه، اقدام نمایند و محرم و صفر به عنوان مکتب سراسر بندگی، وارستگی، عزت، شهادت، جانبازی، ایثار‏‏،آزادگی و وفاداری، فرصت مناسبی برای توجه و پرداختن به این مکتب غنی است و خبرنگار وظیفه بیشتری را در این مهم  دارد.

 

عبدالصمد سلیمانی نیز در ادامه گزارشی از عملکرد خود در دوسال گذشته درصدا وسیما و نشریات ارائه نمود و خواستار رفع مشکلات و حمایت بیشتر مسئولین بخش و شهر از این حوزه مهم و تأثیرگذار شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر