۱۹:۰۱:۱۸ - دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳
کوهنوردان مرودشت بر فراز دماوند
به گزارش خبرنگار هفته نامه مرودشت، گروه کوهنوردی «سبز پارسه» طی یک برنامه از قبل تعیین شده و با آمادگی کامل، در تاریخ یکشنبه ۹۳/۵/۱۹ مرودشت را به سمت کوه دماوند ترک کردند که با توکل به پروردگار و اراده ای پولادین، این قله را از جبهه شمالی فتح نموده و سپس از ضلع جنوبی

P1010114

به گزارش خبرنگار هفته نامه مرودشت، گروه کوهنوردی «سبز پارسه» طی یک برنامه از قبل تعیین شده و با آمادگی کامل، در تاریخ یکشنبه ۹۳/۵/۱۹ مرودشت را به سمت کوه دماوند ترک کردند که با توکل به پروردگار و اراده ای پولادین، این قله را از جبهه شمالی فتح نموده و سپس از ضلع جنوبی فرود آمدند برنامه صعود فوق، از روستای ناندل، واقع در شمال دماوند و ۶۰ کیلومتری شهرستان آمل،آغاز گردید.

 

کوهنوردان شب اول را در جان پناه ۴۰۰۰ سپری نموده و صبح روز بعد به سمت جان پناه ۵۰۰۰ حرکت نمودند. اعضای گروه، شب دوم در جان پناه ۵۰۰۰، خود را برای صعود به قله آماده کردند. کمبود اکسیژن و کوله پشتی های ۲۵ کیلویی حرکت را بسیار کند و سخت کرده بود ولی با امید به خدا در تاریخ ۹۳/۵/۲۲ ساعت ۴ صبح اعضای گروه جان پناه را ترک و با کوه پیمایی ۱۷ ساعته قله را فتح و از مسیر جنوب در روستای مارینه، برنامه را با سلامت کامل به پایان رسانند.

 

اعضای گروه به شرح زیر می باشد:
حسین نجات (سرپرست)، شهرام زارع (مسئول فنی)، علی مؤمنی (عکاس و فیلم بردار)، رحیم عسگری (تدارکات)، احسان شیاری (مهمان برنامه از گروه مهر مرودشت)، ناصر اسماعیلی (مهمان از گروه مهر مرودشت)، بهروز قنبری (راننده گروه).


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر