۲۰:۵۲:۵۵ - پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴
لبیک دختران دانش آموز مرودشت به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی
تجمع نهضت “ما زنده ایم” همزمان با ۲۲مهرماه سالروز به اسارت گرفتن معصومه آباد با حضور بیش از ۱۰۰۰ دانش آموزان دخترشهرستان مرودشت در مصلی نماز جمعه برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، تجمع و راهپیمایی بزرگ «نهضت ما زنده ایم»، با هدف احیای هویت دینی،

تجمع نهضت “ما زنده ایم” همزمان با ۲۲مهرماه سالروز به اسارت گرفتن معصومه آباد با حضور بیش از ۱۰۰۰ دانش آموزان دخترشهرستان مرودشت در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، تجمع و راهپیمایی بزرگ «نهضت ما زنده ایم»، با هدف احیای هویت دینی، در راستای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب و فرهنگ ملی کشور در بین دختران جوان و به منظور تقویت شجاعت در بین دختران جوان، ترغیب مخاطبان و تحکیم مبانی اعتقادی همزمان با سراسر کشور در شهرستان مرودشت برگزار شد.

 

در این مراسم که بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز دختر در آن حضور داشتند، برخی مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه شهر مرودشت، مدیر آموزش و پرورش، فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت مرودشت، رییس سازمان ورزش و جوانان و برخی از اعضای شورای شهر مرودشت حضور داشتند.

 

چراغی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرودشت در ابتدای این مراسم، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم، هدف از این نهضت را حفظ جایگاه عفاف و حجاب اسلامی دانست و گفت: هدف از برگزاری این طرح، احیای هویت دینی در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ ملی کشور و حفظ حجاب و عفاف در بین دختران دانش آموز شهرستان می باشد.

 

مرتضی چراغی با اشاره به موقعیت حساس کشور در جهان، لزوم الگو پذیری مطلوب دختران بعنوان مادران آینده را یادآور شد و نمونه هایی مانند خانم مصومه آباد را از جمله الگوهای خوب مبارزه در راه حفظ ارزش ها نام برد.

 

در ادامه مراسم، حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهر مرودشت سخنرانی کرد.

 

وی بیان داشت: خواهران همیشه باید در زمینه های فرهنگی و اعتقادی، حضور فعال و نیرومند داشته باشند.

 

امام جمعه مرودشت ضمن تاکید بر نقش حیاتی و ویژه دختران و زنان در آینده سازی یک جامعه گفت: شما دختران باید در عمل هم ثابت کنید که پیرو حضرت زهرا(س) هستید، چرا که این نهضت، نیاز به دختران باحجاب، با درایت، قوی و با تفکر دارد و همگی باید ادامه دهنده راه جوانان هشت سال دفاع مقدس باشید.

 

احمدی خاطر نشان کرد: اعتقادات ما، به ما می گوید در مقابل زیاده خواهی های دشمن باید مقابله کرد. الگوهای کربلا را بعنوان رهبران و بهترین الگوها مد نظر داشته باشید.

 

وی افزود: باید در مسیر مبارزه از رهبر پیروی کرد؛ باید گوش به فرمان رهبری باشیم تا نهضت های ما همواره پیروز باشد.

 

تجمع بزرگ «ما زنده ایم» با خاطره گویی پدر شهید محمد حسن عسکری و تجلیل از دختران محجبه و نیز قرائت بیانیه پایانی و هم خوانی سرود ما زنده ایم ادامه و پایان یافت.

IMG_0863 IMG_0865 IMG_0867 IMG_0868 IMG_0869IMG_0870 IMG_0872 IMG_0937 IMG_0958 IMG_0980 IMG_1001 IMG_1013


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر