۴:۱۵:۰۳ - دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳
لزوم ایجاد مرکز پشتیبانی درمانگاه هلال احمر در مرودشت
فرماندار مرودشت بر ضرورت ایجاد اردوگاه فرهنگی و مرکز پشتیبانی درمانگاه هلال‌احمر در این شهرستان تأکید کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سیدیدالله حسینی عصر امروز در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس و معاونان وی، امام‌جمعه مرودشت و جمعی از مسئولان این شهرستان، اظهار داشت: کار جمعیت هلال‌احمر اعتقادی، انسانی و اجتماعی است

فرماندار مرودشت بر ضرورت ایجاد اردوگاه فرهنگی و مرکز پشتیبانی درمانگاه هلال‌احمر در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سیدیدالله حسینی عصر امروز در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس و معاونان وی، امام‌جمعه مرودشت و جمعی از مسئولان این شهرستان، اظهار داشت: کار جمعیت هلال‌احمر اعتقادی، انسانی و اجتماعی است که فراتر از مرزهای جغرافیایی و صنفی در شرایط بحران عملیات امدادی انجام می‌دهد.

وی، عمل داوطلبانه در این سازمان امدادی را عامل اساسی در اثربخشی و موجبات تقدیر این جمعیت دانست و از کارآمدی هلال‌احمر به‌عنوان کانون جذب جوانان در یک حرکت اجتماعی و مردمی در شرایط بحران تقدیر کرد.

فرماندار مرودشت، ضرورت ایجاد اردوگاه فرهنگی، انبار پشتیبانی منطقه شمال فارس و راه‌اندازی درمانگاه تخصصی هلال‌احمر را با توجه به زیرساخت‌های آماده در این شهرستان نیاز اساسی در مرودشت به‌عنوان شهرستان معین شیراز و شمال فارس یادآور شد و بیان داشت: به همراه نماینده این شهرستان و سایر مسئولان منطقه از تمام ظرفیت‌های ممکن برای ایجاد این خدمات اعلام آمادگی می‌کنیم.

در ادامه محمد جعفری، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس نیز گفت: منطقه مرودشت از ظرفیت‌های لازم برای احداث مرکز پشتیبانی منطقه شمال، اردوگاه فرهنگی و درمانگاه در محل بیمارستان قدیم که ملک هلال‌احمر بوده برخوردار است و خود را موظف به پیگیری و فراهم کردن این امکانات در این شهرستان می‌دانیم و اقدامات اساسی را در این حوزه انجام خواهیم داد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر