۱۹:۰۶:۴۲ - چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳
محکوم کردن هتک حرمت به پیامبر اسلام(ص) در تخت جمشید
پرسنل پایگاه میراث جهانی تخت جمشید و اداره میراث فرهنگی مرودشت، در محکومیت توهین و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) توسط نشریه شارلی ابدو فرانسوی، انزجار خود را از این عمل وقیحانه اعلام کردند.   به گزارش خبرنگار مهر، تخت جمشید، محل برگزاری مراسم محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) توسط 

762665

پرسنل پایگاه میراث جهانی تخت جمشید و اداره میراث فرهنگی مرودشت، در محکومیت توهین و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) توسط نشریه شارلی ابدو فرانسوی، انزجار خود را از این عمل وقیحانه اعلام کردند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، تخت جمشید، محل برگزاری مراسم محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) توسط  هفته‌نامه شارلی ابدو فرانسوی بود. در این مراسم که به صورت خودجوش انجام شد، جمعی از کارکنان این اداره حضور داشتند و با قرائت بیانیه‌ای، اقدام شنیع و ناشایست نشریه شوم و مسموم شارلی ابدو را محکوم کردند.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است: فعالیت دشمنان اسلام در پشت پرده توهین نشریه فرانسوی، با دلیل واهی دفاع از آزادی بیان، برگ دیگری از کتاب اقدامات جاهلانه شیاطینی است که کمر به تخریب چهره جهانی اسلام ناب محمدی بسته اند و به خیال خام خود، در سایه حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان، قصد کمرنگ کردن اعتقادات و ارادت مسلمین عالم به حضرت محمد و تقویت چرخه خشونت و اسلام هراسی را دارند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: بی شک حفظ بصیرت انقلابی، یک بار دیگر توطئه دشمنان اسلام را در طرح شکست خورده «اسلام هراسی» هویدا خواهد ساخت و نور هدایت ساحت مقدس رسول مهربانی‌ها، که اسوه اخلاق حسنه و نمونه مستوره‌ای از رحمت و مهربانی خداوند کریم است، بیش از پیش در قلب و جان عالمیان نفوذ کرده و خاموش شدنی نیست.

 

این بیانیه در آخر، خواستار برخورد قاطع جامعه جهانی و سازمانهای بین المللی و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با حامیان این فتنه شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر