۱۲:۳۵:۱۶ - یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳
مدیر جدید بنیاد مسکن مرودشت معرفی شد
در مراسمی مسعود صف‌شکن به‌ عنوان مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان مرودشت معرفی شد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار شهرستان مرودشت صبح امروز در جلسه معارفه مدیر جدید بنیاد مسکن این شهرستان که با حضور سید علی‌نقی لقمانی مدیرکل بنیاد مسکن فارس در فرمانداری برگزار شد ضمن تقدیر از اقدامات بنیاد مسکن

13921201000018_PhotoA

در مراسمی مسعود صف‌شکن به‌ عنوان مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان مرودشت معرفی شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار شهرستان مرودشت صبح امروز در جلسه معارفه مدیر جدید بنیاد مسکن این شهرستان که با حضور سید علی‌نقی لقمانی مدیرکل بنیاد مسکن فارس در فرمانداری برگزار شد ضمن تقدیر از اقدامات بنیاد مسکن در روستاها از بنیاد مسکن به‌ عنوان صدقه جاریه و راهبرد امام خمینی (ره) برای حل مشکلات اقشار روستایی یاد کرد و گفت: با عنایت به نقش جامعه روستایی در تحکیم و تقویت بنیان‌های انقلاب اقتضای یک مجموعه نهادی باروحیه جهادی برای ساماندهی وضعیت مسکن روستاییان نیاز طبیعی این بخش بود که به‌ درستی توسط حضرت امام محقق شد.

 

سید یدالله حسینی توسعه و رسیدگی به روستاها را یکی از عوامل کاهش مهاجرت به شهرها دانست و عنوان کرد: تهیه طرح‌های هادی روستاها و اجرا و بهسازی، نمادی از توسعه‌یافتگی در روستاهاست.

 

وی صیانت از طرح‌های هادی را وظیفه بنیاد مسکن به‌ کمک بخشداران و دهیاران برای حفظ قواره و نظم و عمرانی روستاها دانست و خواستار توجه بیشتر بنیاد مسکن این استان به این موضوع شد.

 

فرماندار مرودشت با تشکر از اقدامات محمود عباسی مدیر پیشین بنیاد مسکن از مدیر جدید خواست با تلاش مضاعف اقدامات ویژه‌ای را برای جذب تسهیلات مسکن روستایی در امر مقاوم‌سازی منازل روستاییان انجام دهد.

 

در پایان سید علی‌نقی لقمانی مدیرکل بنیاد مسکن فارس با تشکر از مدیر پیشین بنیاد مسکن مرودشت و هماهنگی بسیار خوبی که فرماندار مرودشت در پشتیبانی از طرح‌های بنیاد مسکن داشته است، مسعود صف‌شکن را به‌ عنوان مدیر جدید بنیاد مسکن مرودشت معرفی کرد.

  1. رضا   دی ۲۹, ۱۳۹۳  

    سلام
    با تشکر از اطلاع رسانی شما و سپاس فروان از جناب آقای عباسی بابت تلاش فروان ایشان در این مدت بی جا نیست اگه ذکر بشه که آقای عباسی به سمت معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس منصوب شدند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر