۱۳:۱۹:۵۶ - دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان مرودشت برگزار شد
با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، مراسم تودیع و معارفه روسای اداره ورزش و جوانان مرودشت برگزار شد. به گزارش پارس دشت، در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، از زحمات مصطفی کشاورز سرپرست پیشین اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت تقدیر شد و عباس حبیبی به عنوان رئیس

با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، مراسم تودیع و معارفه روسای اداره ورزش و جوانان مرودشت برگزار شد.

به گزارش پارس دشت، در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، از زحمات مصطفی کشاورز سرپرست پیشین اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت تقدیر شد و عباس حبیبی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی گردید.

در ابتدای این مراسم، ایوب حسنی معاون اداری مالی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، با اشاره به بومی بودن رئیس جدید اداره ورزش گفت: گزینه فعلی ریاست اداره ورزش شهرستان مرودشت، نیازی به معرفی ندارد و برای مجموعه شورای اداری شناخته شده است و امیدواریم فرمانداری مرودشت به این مجموعه پرظرفیت، کمک کند و با اختصاص بودجه های مناسب، در گسترش زیرساختهای ورزشی این شهرستان، اداره کل را یاری کند.

در ادامه، محمدکشتکار ریاست سابق اداره ورزش مرودشت و مسئول توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش فارس بیان داشت: برای من سعادتی بود که بیش از دوسال در شهر خودم فعالیت کردم و در این مدت همکاری بسیار خوبی از سوی فرمانداری با من شد.

سپس کشاورز ضمن تشکر از اعتماد مجموعه ورزش استان به جهت سپردن سرپرستی اداره ورزش مرودشت به وی، ابراز داشت: سعادتی بود که در خدمت همشهریان و ورزشکاران این شهر باشم و امیدوارم پس از این نیز توفیق خدمت برای بنده وجود داشته باشد.

عباس حبیبی رئیس جدید اداره ورزش مرودشت نیز با اشاره به جایگاه مرودشت در ورزش استان و کشور و برشمردن مشکلات این شهر، اظهار داشت: امید می رود که با همکاری مجموعه فرمانداری شهرستان، اداره کل ورزش ارس و نماینده شهرستان، مشکلات پیش روی ورزشکاران مرودشت را برطرف نماییم.

فرماندار مرودشت نیز در ادامه گفت: ورزش مرودشت همیشه از کمبود امکانات رنج برده است و نمونه آن، زمین چمن این شهر است که نماد فوتبال محسوب می شود که می طلبد همه مسئولین مربوطه دست به دست هم دهند و آن را برطرف سازند.

در انتهای جلسه، حکم رئیس جدید اداره ورزش و جوانان مرودشت از سوی معون اداره کل به وی اعطا گردید.

  1. وزشکار   تیر ۳۱, ۱۳۹۳  

    طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان فارس، عباس حبیبی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت منصوب شد.
    در این حکم که سه شنبه دراختیار پایگاه خبری ورزش و جوانان قرار گرفت ، آمده است : با توجه به تخصص و تعهدجنابعالی به موجب این ابلاغ از تاریخ یکم مرداد ماه به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت منصوب می شوید .
    امید است با اتکا به خدواند متعال و با تعامل و هماهنگی بیشتر با مسوولین، درتوسعه کمی و کیفی ورزش این شهرستان موفق باشید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر