۶:۰۴:۴۱ - چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳
مردم مرودشت بلوغ فرهنگی خود را به نمایش گذاشتند+ تصاویر
به گزارش “پارس دشت”  در اجرای مورخ ۲۹ مهرماه نمایش «حریم ظل السلطان»،، بدلیل مصادف شدن با عزای عمومی درگذشت آیت اله مهدوی کنی، اجرای این گروه پس از دو صحنه از نمایش به دستور کارگردان متوقف گردید.   به گفته سعید قائد شرفی، هیچگونه اطلاع رسانی قبلی در این زمینه صورت نگرفته بود و

zeeeeel

به گزارش “پارس دشت”  در اجرای مورخ ۲۹ مهرماه نمایش «حریم ظل السلطان»،، بدلیل مصادف شدن با عزای عمومی درگذشت آیت اله مهدوی کنی، اجرای این گروه پس از دو صحنه از نمایش به دستور کارگردان متوقف گردید.

 

به گفته سعید قائد شرفی، هیچگونه اطلاع رسانی قبلی در این زمینه صورت نگرفته بود و گروه نمایش به محض آگاهی از اعلام عزای عمومی نسبت به توقف برنامه اقدام نمودند.

نکته قابل توجه، همکاری صمیمانه و ناشی از ادب و متانت شهروندان مرودشتی بود که به محض آگاهی، ضمن تشویق گروه نمایش بصورت منظم و محترمانه سالن نمایش را ترک گفتند که در نوع خود و در سطح کشور بی نظیر بوده و جای تقدیر فراوان دارد.

 

قائد شرفی اعلام کرد که سانس ویژه ای جهت این همشهریان فرهیخته تدارک دیده شده است.

 

لازم به ذکر است که اجرای این نمایش، روزهای پنج شنبه و جمعه ادامه خواهد داشت.

 

نمایش کمدی- تاریخی «حریم ظل السلطان»، بر اساس نمایشنامه “مرغ دریایی” آرمان طیران و به کارگردانی و بازنویسی سعید قائد شرفی ساخته شده و نوراحمد فلاحی، سمیه همایون، مهرزاد نظرآقایی، راضیه قربانی، صادق مرادی، فاطمه برومندی، یوسف میرزایی، آزیتا عیسایی و جواد کشاورز در آن نقش آفرینی می کنند.

 

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از :

دستیار کارگردان: راضیه قربانی،

مدیر صحنه: فاطمه نصیری،

منشی صحنه: فاطمه رحیمی،

تنبک: میلاد زارع،

ویولن: حسن جباری،

ساخت دکور: گروه صنعتی شاهین،

مدیریت: ایوب عسکری

عکس و طراحی بنر و پوستر: آتلیه فیلم و عکس سون

عکاس: محمدحسین زارع
zee

  1. مجید   آبان ۵, ۱۳۹۳  

    آفرین به مرودشتی ها که صاحاب ندارند اما شعور دارند

  2. سجاد   آبان ۹, ۱۳۹۳  

    یه سری به خانه فرهنگ و تیاتر و سالن مهر مرودشت بزنین و بعد این تیترای مسخره رو بنویسین.واقعا شرم آوره.سیاه کاری و دروغ تا چه حد؟

  3. ali   آبان ۹, ۱۳۹۳  

    وقتی یه اتفاق مثبت هم توی شهر میفته ۴ نفر مثل شما پیدا میشن شروع میکن به تخریبش. کسی منکر رفتار های نامناسبی که تو شهر اتفاق میفته نیست ولی چرا باید این رفتارهای مثبتم زیرسوال ببریم با این نظرات جانبدارانه

  4. سجاد   آبان ۱۲, ۱۳۹۳  

    ali من رفتار مثبتی ندیدم.یکی از بزرگترین مشکلات شهروندان مرودشتی همین دهان بسته و سر به زیریشون هست.شلوغ بازی و اغتشاش و بی ادبی کار خوبی نیست ولی بدتر از اون سکوت کردن و بی تفاوت بودن و اعتز=راض نکردن هست.اگه شهروند مسول رو زیر سوال ببره مسول هم نمیتونه سو استفاده کنه.اگه این اتفاق تویه یه کلان شهر میفتاد حتما تماشاگران اعتزاض میکردن و این باعث میشد تا دفعه دیگه مجریان برنامه به تماشاگر احترام بیشتری بزارن.فقط یه لطفی کن شما بگو کلا نظر قبلی من دقیقا به چه جانبی بوده؟

  5. مجید   آبان ۱۶, ۱۳۹۳  

    سجاد عزیز من میدونم بعد از انتخواب نشدن شما به عنوان فیلم ساز اول شهرستان داری اذیت می شی و البته بقیه را نیز اذیت می کنی …
    کمی انصاف داشته باش …

  6. سجاد   آبان ۱۸, ۱۳۹۳  

    آقا مجید فک کنم شما اشتباه گرفتن.من هیچ فعالیتی در حوزه فیلم سازی ندارم.دور از اخلاق هست که وقتی نظری خوشایندتون نباشه و پاسخی برا یه سوال نداشته باشین موضوع رو به حاشیه بکشونین و تویه یه سایت خبری دعواهای شخصیتون رو طرح کنین و بخواین به یکی دیگه تیکه بپرونین


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر