۱۷:۵۷:۳۶ - چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳
مرودشت، آماده برگزاری جشن عاطفه ها
با حضور مدیر آموزش و پرورش مرودشت و ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان، جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه ها تشکیل شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه ها با حضور مدیر آموزش و پرورش مرودشت و نیز رییس کمیته امداد امام

IMG_1578

با حضور مدیر آموزش و پرورش مرودشت و ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان، جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه ها تشکیل شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه ها با حضور مدیر آموزش و پرورش مرودشت و نیز رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکیل شد.

 

مرتضی چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت در ابتدای جلسه با بیان اهمیت کمک و دستگیری از افراد بی بضاعت توضیح مختصری در مورد فعالیت های اداره خود در این راستا ارائه داد.

 

چراغی تقدیر و تشکر هرچند مختصر از افراد کوشا در زمینه دستگیری از بی بضاعتان خصوصا دانش آموزان را در اشاعه این فرهنگ ناب بسیار مفید دانست.

 

مدیر آموزش و پرورش مرودشت رسیدگی به حال دانش آموزان نیازمند را واجب و الزامی خواند و گفت: جلوگیری از ترک تحصیل یک دانش آموز به علت نیازهای مالی یعنی نجات جامعه.

 

در ادامه جلسه، حسینی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تشکر از همکاری همیشگی آموزش و پرورش با کمیته امداد،از رعایت حال افراد تحت پوشش در زمان ثبت نام قدردانی کرد.

 

حسینی با اشاره به وجود ۱۲۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد، میزان کمک های مالی را پایین خواند و ابراز امیدواری کرد در جریان طرح اکرام و جشن عاطفه ها این روند به وضعیت مطلوب نزدیک شود.

 

جشن عاطفه ها در تاریخ ۹۳/۷/۱۶ در تمامی مدارس استان بصورت همزمان برگزار خواهد شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر