۱۹:۴۱:۵۶ - جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳
مرودشت حریف رستم نشد!
هفته آخر از دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال استان فارس دنبال شد و تیم فسا و رستم در صدر گروه های خود قرار گرفتند.   به گزارش خبرنگار ایرنا، در این هفته تیم شیراز سه بر صفر از سد جهرم گذشت و تیم رستم هم با همین نتیجه مرودشت را شکست داد و دیدار

81476038-6223689

هفته آخر از دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال استان فارس دنبال شد و تیم فسا و رستم در صدر گروه های خود قرار گرفتند.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این هفته تیم شیراز سه بر صفر از سد جهرم گذشت و تیم رستم هم با همین نتیجه مرودشت را شکست داد و دیدار تیم های فسا با داراب با نتیجه سه بر یک به سود فسا پایان یافت.

 

بدین ترتیب با پایان یافتن دور رفت این مسابقات در گروه الف تیم های فسا و شیراز در صدر قرار دارند و در گروه ب هم تیم رستم و مرودشت در بالای جدول به سرمی برند.

 

همچنین با دیدار تیم های اقلید و کازرون ازگروه دوم که روز شنبه چهارم بهمن ماه در اقلید برگزارمی شود دور رفت پایان می اید.

 

دور برگشت این مسابقات از روز پنجشنبه نهم بهمن ماه آغاز می شود و تیم جهرم، شیراز، اقلید و کازرون به ترتیب میزبان تیم داراب ، فسا، مرودشت و رستم خواهند بود.

 

در مسابقات والیبال لیگ برتر فارس هشت تیم حضور دارند که در دو گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت و در پایان نیر دو تیم برتر هرگروه راهی مرحله بعد خواهند شد.

  1. ناشناس   بهمن ۵, ۱۳۹۳  

    هیچکس زورش به رستم نمی رسد.
    در شاهنامه هم به این موضوع اشاره شده.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر