۱۷:۱۵:۴۸ - سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳
مرودشت قهرمان مسابقات بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد فارس
تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به مقام قهرمانی مسابقات بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس دست یافت.   به گزارش خبرگزاری آنا واحد مرودشت، در این دوره از مسابقات که با حضور هشت تیم  شیراز، کازرون، مرودشت، جهرم، نور آباد ممسنی، استهبان،نی ریز و فیروزآباد به میزبانی واحد استهبان برگزار شد، تیم های

IMG_5436

تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به مقام قهرمانی مسابقات بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس دست یافت.

 

به گزارش خبرگزاری آنا واحد مرودشت، در این دوره از مسابقات که با حضور هشت تیم  شیراز، کازرون، مرودشت، جهرم، نور آباد ممسنی، استهبان،نی ریز و فیروزآباد به میزبانی واحد استهبان برگزار شد، تیم های شرکت کننده در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

در پایان برگزاری مسابقات، تیم مرودشت با ترکیب محمد جواد حسن لی، محمد داورپناه، حمزه آقاجری، سید محمدحسین سبحانی، محمدحسین اجری، علیرضا قاسمی، سعید کریمی، مهدی رزم جویی، حامد لشنی مهدی آبادی،حسین نجات، سید محمد سید پور، به مربیگری مرتضی ظهرابی و سرپرستی روح اله زارع، با برتری بر حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های شیراز و استهبان نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب نمودند.

 

آمادگی خوب بازیکنان، حضور تعدادی از بازیکنان ملی پوش در جمع تیم های شرکت کننده، برگزاری منظم و به موقع بازی ها، حضور مربیان، داوران و پیشکسوتان ورزشی کشور، استان و شهرستان از شاخصه های این دوره از مسابقات بود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر