۱۸:۰۲:۳۵ - شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳
مرودشت میزبان رقابت های کاراته قهرمانی کشور شد
مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در رده‌های سنی مختلف به میزبانی دو استان کرمانشاه و فارس برگزار خواهد شد.   به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به اینکه کاراته سال آینده مسابقات جهانی رده سنی نوجوانان، جوانان و امید و رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا را در پیش دارد، بر این اساس با برگزاری

13921217000365_PhotoA

مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در رده‌های سنی مختلف به میزبانی دو استان کرمانشاه و فارس برگزار خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به اینکه کاراته سال آینده مسابقات جهانی رده سنی نوجوانان، جوانان و امید و رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا را در پیش دارد، بر این اساس با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نفرات برتر رده های سنی مختلف تیم‌های ملی مشخص و به اردو‌ها دعوت می‌شوند.

طبق هماهنگی انجام شده توسط مسئولان فدراسیون رقابت‌های انتخابی رده سنی بزرگسالان در بخش کومیته ۳۰ بهمن‌ماه و اول اسفند‌ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

در بخش بانوان مبارزات در اوزان (۵۰-،۵۵-، ۶۱-،۶۸- و ۶۸+)کیلوگرم و در بخش مردان اوزان (۵۵-،۶۰-،۶۷-،۷۵-،۸۴- و ۸۴+) کیلوگرم انجام می‌شود.

رقابت‌های نوجوانان، جوانان و امید در بخش کاتا و کومیته در استان فارس برگزار می‌شود که رقابت‌های مردان در مرودشت و پیکارهای بانوان در شیراز ۱۴ و ۱۵ اسفند‌ماه برگزار خواهد شد.

 

ضمن اینکه مسابقات کاتای تیمی و انفرادی بزرگسالان هم در همین تاریخ و در همین استان برگزار خواهد شد.

نوجوانان دختر در ۳ وزن (۴۷-،۵۴-و۵۴+)کیلوگرم، نوجوانان پسر در ۵ وزن(۵۲-،۵۷-،۶۳-،۷۰-و۷۰+) کیلوگرم، رده سنی جوانان و در بخش دختران ۴ وزن(۴۸-،۵۳-۵۹-و۵۹+)کیلوگرم و در بخش پسران ۵ وزن(۵۵-،۶۱-،۶۸-،۷۶-و۷۶+)کیلوگرم و اوزان رده سنی امید در دو بخش مردان و زنان در ۵ وزن(در بخش پسران اوزان ۶۰-،۶۷-،۷۵-،۸۴-و۸۴+کیلوگرم و در بخش دختران اوزان ۵۰-،۵۵-،۶۱-،۶۸- و ۶۸+کیلوگرم) برگزار می‌شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر