۱۴:۳۹:۳۴ - دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴
مشکل شورای شهر مرودشت، به استانداری فارس رسید
سید مختار امیری گفت: متأسفانه به دلیل ادامه اختلافات اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار و عدم معرفی گزینه مورد توافق اکثریت اعضاء، حل این موضوع به شورای حل اختلاف استانداری سپرده شد.   پارس دشت- معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری مرودشت تصریح کرد: طبق ماده ۸۱ قانون شوراها، در صورت به توافق نرسیدن

81682951-70033625

سید مختار امیری گفت: متأسفانه به دلیل ادامه اختلافات اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار و عدم معرفی گزینه مورد توافق اکثریت اعضاء، حل این موضوع به شورای حل اختلاف استانداری سپرده شد.

 

پارس دشت- معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری مرودشت تصریح کرد: طبق ماده ۸۱ قانون شوراها، در صورت به توافق نرسیدن اعضای شورای شهر در مدت زمان مقرر، تصمیم گیری در خصوص انتخاب شهردار به عهده استانداری قرار خواهد گرفت.

 

امیری افزود: فرمانداری مرودشت تلاش بسیاری در زمینه جلوگیری از این مسئله انجام داد تا جایی که بنده ۵ بار و جناب زارع سرپرست محترم نیز ۲ بار در جلسه شورای شهر حاضر شدیم و رایزنی های بسیاری نیز با تمام مسئولین و معتمدین شهرستان انجام دادیم ولی متأسفانه نتیجه ای حاصل نشد.

 

وی به نیاز مبرم شهرستان مرودشت به ایجاد همدلی بین مسئولین اشاره نمود و خاطر نشان ساخت: مسلمأ نه شهروندان و نه مسئولین، هیچ یک از شرایط موجود سود نخواهند برد و ضرر آن متوجه مردم شریف مرودشت خواهد شد.

 

این مسئول ارشد شهرستان مرودشت تأکید کرد: علیرغم ارسال نامه به شورای حل اختلاف استانداری، همچنان امیدواریم اعضای محترم شورای شهر، در فضایی دوستانه و با در نظر گرفتن مصالح مردم شریف شهرستان مرودشت، گرد هم آیند و مشکل را در خود شهرستان حل نمایند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر