۱۴:۲۰:۴۳ - پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴
معاون فرماندار مرودشت خبر داد: افتتاح یک کارگاه تولیدی در مرودشت
به همت شرکت صندوق حمایت از توسعه فعالیت های تولیدی زنان روستایی مرودشت کارگاه تولید البسه و ملزومات بیمارستانی در روستای کوشک این شهرستان افتتاح شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت سید مختار امیری معاون فرماندار این شهرستان در حاشیه افتتاح وآغاز به کار این کارگاه، به اهمیت

Copy-of-DSC09910

به همت شرکت صندوق حمایت از توسعه فعالیت های تولیدی زنان روستایی مرودشت کارگاه تولید البسه و ملزومات بیمارستانی در روستای کوشک این شهرستان افتتاح شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت سید مختار امیری معاون فرماندار این شهرستان در حاشیه افتتاح وآغاز به کار این کارگاه، به اهمیت راه اندازی کارگاه های کوچک وزود بازده خانگی در ایجاد اشتغال و ورونق اقتصادی خانوارهای روستا نشینان اشاره کرد واظهار داشت: حمایت از مشتاقان وعلاقمندان به ایجاد وتوسعه کارگاههای کوچک اشتغالزا یکی از راه های مهم جلوگیری از رشد منفی جمعیت روستاها به شهرها است.

 

وی به نقش مؤثر شوراها و دهیاران در افزایش مشارکت اجتماعی مردم اشاره کرد و بیان داشت: شوراها و دهیاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان ضمن شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های جوانان آنان را به مراجع ونهادهای حمایتی معرفی تا مقدمات آغاز به فعالیت آنان فراهم شود. امیری گفت: کارگاه تولید وعرضه البسه و ملزومات بیمارستانی با برند نوین طب با همت شرکت صندوق حمایت از توسعه فعالیت های تولیدی زنان روستایی و سهامداران صندوق اعتبارات خرد زنان روستای کوشک افتتاح و شروع بکار کرد.

 

معاون فرماندار مرودشت اعتبار راه اندازی این کارگاه را ۵۰ میلیون تومان از تسهیلات صندوق کارآفرینی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اعلام کرد وگفت:با آغاز بکار این طرح ۲۰ نفر بصورت مستقیم و پنج نفر بصورت غیر مستقیم مشغول بکار شدند.

 

امیری در حاشیه آغاز بکار کارگاه تولیدی البسه و ملزومات بیمارستانی از محل خشک کردن و بسته بندی گیاهان دارویی بازدید کرد و به همت وتلاش زنان روستایی در کار آفرینی و رونق اقتصادی خانوار و همچنین ایجاد کسب و کار اشاره کرد و تصریح نمود: تجمیع آورده های خرد و اندک و حمایت مسوولین و پشتکار زنان روستایی می تواند آینده روشنی پیش روی آنان بوجود آورد.

 

وی اعتبار آغاز بکار طرح کار آفرینی خشک کردن و بسته بندی گیاهان دارویی را ۴۸ میلیون تومان اعلام کرد واضافه نمود: این طرح که به مرکزیت روستای کوشک، چند روستا را تحت پوشش دارد و ۶۴ نفر در آن بکارگیری شده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر