۴:۵۷:۵۲ - چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
معرفی دو سرپرست برای تخت جمشید و پاسارگاد
 معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای پایگاه‌های تخت جمشید و پاسارگاد سرپرست تعیین کرد.  محمدحسن طالبیان در پاسخ به پرسش خبرنگار سرویس میراث فرهنگی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مبنی بر این‌که پس آن‌که شما در معاونت میراث فرهنگی مسوولیت گرفتید، چه کسی مسوول پایگاه‌های ثبت جهانی تخت جمشید و پاسارگاد است؟ اظهار

 معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای پایگاه‌های تخت جمشید و پاسارگاد سرپرست تعیین کرد.

 محمدحسن طالبیان در پاسخ به پرسش خبرنگار سرویس میراث فرهنگی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مبنی بر این‌که پس آن‌که شما در معاونت میراث فرهنگی مسوولیت گرفتید، چه کسی مسوول پایگاه‌های ثبت جهانی تخت جمشید و پاسارگاد است؟ اظهار کرد: با توجه به این‌که این دو پایگاه جهانی به‌گونه‌ای نیستند که بتوان در لحظه، برای آن‌ها مدیر مشخص کرد، اکنون مدیران داخلی هریک از پایگاه‌ها را به‌عنوان سرپرست انتخاب می‌کنم تا در فرصتی مشخص، مدیران متخصص برای هر کدام از حوزه‌ها تعیین شوند.

او سپس «مسعود رضایی» و «نصیری» را به‌عنوان سرپرست‌های پایگاه‌های تخت جمشید و پاسارگاد معرفی کرد.

در نشستی که با حضور ۱۰ نفر از مدیران پایگاه‌های جهانی و چهار نفر از اعضای شورای راهبردی پایگاه میراث جهانی حضور در کاخ گلستان برگزار شد، هریک از مدیران پایگاه‌های جهانی گزارشی درباره‌ی عملکردشان ارائه کردند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر