۲۰:۱۳:۳۰ - جمعه ۲۶ تیر ۱۳۹۴
مقیمی: وزارت کشور در انتخاب استاندار فارس به وظیفه خود عمل کرده است
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: وزارت کشور برای انتخاب افراد معیارهایی دارد و انتخاب استاندار فارس نیز بر اساس همین معیارها و ضوابط صورت گرفته وبدین ترتیب این وزارتخانه به وظیفه ذاتی خودعمل کرده است. مهر- محمد حسین مقیمی در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان تهران در محل استانداری تهران با اشاره به اتفاقات اخیر

1665062

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: وزارت کشور برای انتخاب افراد معیارهایی دارد و انتخاب استاندار فارس نیز بر اساس همین معیارها و ضوابط صورت گرفته وبدین ترتیب این وزارتخانه به وظیفه ذاتی خودعمل کرده است.

مهر- محمد حسین مقیمی در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان تهران در محل استانداری تهران با اشاره به اتفاقات اخیر در انتخاب استاندار جدید فارس اظهار داشت: برای استانداری فارس چندین گزینه مطرح بودند که پس از بررسی های لازم میان گزینه های مطرح و پیشنهادی، نهایتا انتخاب نهایی در این زمینه صورت گرفت.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: به هر ترتیب باید به این نکته توجه داشت که انتخاب مدیران ارشد اجرایی استان ها در حوزه وظائف وزارت کشور محسوب می شود و وزارت کشور برای انجام این وظیفه خود با مسئولان استانی از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعامل و همکاری دارد.

وی ادامه داد: وزارت کشور برای انتخاب افراد معیارها و ضوابطی دارد و انتخاب استاندار فارس نیز بر اساس همین معیارها و ضوابط صورت گرفته و بدین ترتیب این وزارتخانه به وظیفه ذاتی خود عمل کرده است.

وزیر کشور نیز امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ما محمدعلی افشانی را به عنوان استاندار فارس معرفی کرده‌ایم، اظهار داشت: اینکه ما با مجلس تعامل داشته باشیم، به معنی آن نیست که نمایندگان نظر خود را درباره معرفی استاندار تحمیل کنند.

گفتنی است طی شش سال گذشته شش نفر به‌عنوان سرپرست و استاندار در فارس حضور داشتند  و این به‌نوبه خود رکوردی کم‌نظیر محسوب می شود که صندلی استاندار تا این حد لرزان باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر