۱۳:۳۴:۱۳ - دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴
ممنوعیت کشت در سواحل رودخانه کر و زمین های سازمان آب
حمیدرضا دهقانی مدیرعامل آب منطقه ای فارس گفت: کشت در سواحل رودخانه کر و زمینهای سازمان آب ممنوع است و به هرقیمتی باشد آن را تخریب می کنیم.   باشگاه خبرنگاران جوان-  با حضور نماینده مرودشت، مدیرعامل، تعدادی از مدیران شرکت آب منطقه ای فارس، مسئولان محل و مردم منطقه در محل بخشداری کامفیروز میزان

3363726_823

حمیدرضا دهقانی مدیرعامل آب منطقه ای فارس گفت: کشت در سواحل رودخانه کر و زمینهای سازمان آب ممنوع است و به هرقیمتی باشد آن را تخریب می کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان-  با حضور نماینده مرودشت، مدیرعامل، تعدادی از مدیران شرکت آب منطقه ای فارس، مسئولان محل و مردم منطقه در محل بخشداری کامفیروز میزان آب مجاز جهت کشت شلتوک در این منطقه بررسی شد.

 

حمیدرضا دهقانی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس با بیان اینکه آب کافی جهت تامین کشت در این اراضی بیش از حد مجاز تصویب شده در کارگروه آب و کشاورزی استان وجود ندارد، بر برخورد قانونی با متخلفان و کسانی که در این منطقه اقدام به کشت شلتوک بیش از این مصوبه کرده اند تاکید کرد.

 

وی ادامه داد: علی رغم اطلاعیه ها و تاکیدهای آب منطقه ای مبنی بر اینکه آب قابل تامین در منطقه کامفیروز برای ۶۰ درصد از زمینهایی است که قبلا کشت می شده است و به علت محدودیت منابع آب، به هیچ کس اجازه کشت در سواحل رودخانه کر و زمینهای مربوط به این شرکت جهت کشت شلتوک ندارد عده ای به صورت غیرمجاز اقدام به کشت کرده اند که با آنها برخورد قانونی می شود.

 

این مسئول تاکید کرد: با مشکل کمبود آب جدی روبرو هستیم بنابراین مدیریت منابع موجود توسط مردم و خارج کردن کشت های مازاد از محدوده کشت ضروری است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر