۲۰:۴۳:۳۵ - جمعه ۲۶ تیر ۱۳۹۴
موفقیت‌های هسته‌ای متعلق به یک گروه سیاسی خاص نیست
امام جمعه مرودشت گفت: باید در موفقیت و جشن پیروزی هسته‌ای همگان شرکت داشته باشیم چراکه متعلق به گروه خاصی نیست و نیروهای ارزشی انقلابی حضور بیشتری در این شادمانی داشته باشند چراکه حمایت از انقلاب است.   فارس- حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار

13930427000318_PhotoA

امام جمعه مرودشت گفت: باید در موفقیت و جشن پیروزی هسته‌ای همگان شرکت داشته باشیم چراکه متعلق به گروه خاصی نیست و نیروهای ارزشی انقلابی حضور بیشتری در این شادمانی داشته باشند چراکه حمایت از انقلاب است.

 

فارس- حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: این پیروزی نتیجه حمایت مردم و ارشادات رهبری و تلاش دلسوزانه تیم مذاکره‌کننده بود که حماسه‌ای بزرگ آفرید و این اقدام در تاریخ ثبت خواهد شد.

 

وی گفت: ما ۱۲ سال پیش اجازه دو تا سه سانتریفیوژ را نیز نداشتیم، اما امروز غربیان ایران را به‌عنوان یک قدرت هسته‌ای شناخته‌اند و اوبامایی که می‌گفت اگر دستش برسد تمام پیچ‌های صنعت هسته‌ای ما را باز می‌کند، امروز اعتراف دارد که دیگر تحریم‌ها کارساز نیست که نشان از ایستادگی و مقاومت مردم ایران است.

 

وی بیان کرد: باید در این موفقیت و جشن پیروزی همگان حضور داشته باشیم چراکه متعلق به گروه خاصی نیست و نیروهای ارزشی انقلابی حضور بیشتری در این شادمانی داشته باشند چراکه حمایت از انقلاب است.

 

امام‌جمعه مرودشت در ادامه به سالروز شورای نگهبان اشاره و تصریح کرد: به گفته رهبر انقلاب شورای نگهبان نبض انقلاب و اطمینان قلب متدینان است.

 

خطیب جمعه مرودشت افزود: باید این شورا باشد تا قوانین را با شرع مقدس تطبیق دهد و همچنین در انتخابات با عبور افراد از این فیلتر مسئولانی شایسته انتخاب شوند چراکه این انقلاب به‌سادگی به دست نیامده است.

 

وی همچنین انتخابات پیش رو را مهم دانست و تأکید کرد: این انتخابات بر اساس قانون باید انجام شود و سلیقه‌ها و رفاقت‌بازی‌ها نباید بر این جایگاه غلبه کند.

 

احمدی همچنین هفته مالیات بر مشاغل را یادآوری و بابیان اینکه این مسئله از فرایض است گفت: باید از صاحبان صنعت و سرمایه مالیات گرفت چراکه امروز در سایه امنیت این کشور کار می‌کنند.

 

به گزارش فارس، برابر سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان تعدادی از مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان با گروه کارشناسی خود به دعوت فرمانداری در مصلای نماز جمعه حضور یافتند و پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مردم بودند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر