۱۸:۴۹:۲۹ - سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
نسل طلایی فوتبال مرودشت دوباره پا به توپ می شوند
مسابقات باشگاهی پیشکسوتان مرودشت، برگزار خواهد شد.   به گزارش “پارس دشت” موسی رضا عمادی رئیس هیئت فوتبال مرودشت گفت:  برای اولین بار در تاریخ فوتبال این شهرستان، مسابقات فوتبال باشگاهی پیشکسوتان مرودشت در قالب یک لیگ برگزار می شود کهبه نوبه خود کار بسیار بزرگی است.   وی ادامه دا: این بازی ها با

25429739017684757815

مسابقات باشگاهی پیشکسوتان مرودشت، برگزار خواهد شد.

 

به گزارش “پارس دشت” موسی رضا عمادی رئیس هیئت فوتبال مرودشت گفت:  برای اولین بار در تاریخ فوتبال این شهرستان، مسابقات فوتبال باشگاهی پیشکسوتان مرودشت در قالب یک لیگ برگزار می شود کهبه نوبه خود کار بسیار بزرگی است.

 

وی ادامه دا: این بازی ها با حضور بسیاری از فوتبالیست های عصر طلایی فوتبال مرودشت برگزار خواهد شد؛ ورزشکارانی که اگر امکانات و تجهیزات فعلی را در اختیار داشتند می توانستند چند چهره به لیگ برتر معرفی کنند.

رئیس هیئت فوتبال مرودشت در مورد نحوه شکل گیری این حرکت بیان داشت: در اولین قدم و با همکاری اعضای هیئت، ۸۰-۹۰ نفر بعد از ۳۰ سال در استادیوم دور هم جمع شدند و وقتی همدیگر را دیدند، بعضی ها حتی همدیگر را نمی شناختند و اشک شوق می ریختند. این صحنه ها آنقدر تأثیرگذار بود که خانواده ها نیز از این اقدام تشکر می کردند چرا که برخی از این افراد متآسفانه دچار افسردگی شده بودند.

 

عمادی افزود: دیدن شور و شوق این بازیکنان، ما را برآن داشت تا فعالیتهای آنها را سامان داده و در قالب یک لیگ به آن بپردازیم، بنابراین از تیم های قدیمی دهه ۵۰ و ۶۰ درخواست کردیم تا در قالب همان ترکیب سابق خود، اعلام امادگی کنند که در نهایت ۸ تیم خلیج فارس، پاس، ولیعصر، پرسپولیس، برق، استقلال، شهید اسکندری، شاهین اعلام آمادگی کردند.

 

وی در مورد شرایط این مسابقا نیز گفت: شرط خاصی برای این بازیها در نظر گرفته نشده است جز اینکه هر بازیکن تنها می تواند در همان تیم قدیمی و با مربی سابق خود بازی کند و بالای ۴۰ سال داشته باشد.

 

رئیس هیئت فوتبال مرودشت خاطر نشان ساخت: افتتاحیه این مسابقات روز پنج شنبه ۳۰ مردادماه،رأس ساعت ۶ بعدازظهر و با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت و دیگر مسئولان شهرستان، همچنین با حضور همه مدارس فوتبال برگزار خواهد شد.

 

وی از همه علاقه مندان درخواست کرد تا با حضور خود در این مراسم و حمایت از مسابقات، موجبات دلگرمی این بازیکنان پرافتخار را فراهم آورند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر