۱۹:۵۵:۱۴ - چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳
نشست خبری فرماندار مرودشت پیرامون برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر
فرماندار مرودشت در نشستی خبری، برنامه های این نهاد  را در هفته مبارزه با مواد مخدر تشریح کرد. به گزارش “پارس دشت”سید یدالله حسینی فرماندار مرودشت، در نشستی خبری برنامه های فرمانداری این شهرستان را در هفته مبارزه با مواد مخدر تشریح نمود. حسینی در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت وجایگاه «پیشگیری» در

IMG_2877

فرماندار مرودشت در نشستی خبری، برنامه های این نهاد  را در هفته مبارزه با مواد مخدر تشریح کرد.

به گزارش “پارس دشت”سید یدالله حسینی فرماندار مرودشت، در نشستی خبری برنامه های فرمانداری این شهرستان را در هفته مبارزه با مواد مخدر تشریح نمود.

حسینی در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت وجایگاه «پیشگیری» در بحث مبارزه با مواد مخدر گفت: فرهنگ سازی و آگاه ساختن خانواده ها و جوانان از مضرات اعتیاد، مهم ترین راه مبارزه با این بلای خانمان سوز است و در این میان سوق دادن خانواده ها به سمت ورزش، اهمیتی دوچندان می یابد.

فرماندار مرودشت تصریح کرد: هزینه های بی شماری که اعتیاد بر خانواده ها و جامعه تحمیل می کند از جمله درمان، امنیت، طلاق، بهم ریختگی خانواده ها و … بعلاوه نشاطی که از اجتماع گرفته می شود، بیان گر این است که باید رویکرد پیشگیرانه سرلوحه کار ما قرار گیرد و به سمت نهضت سلامتی برویم که در این میان رسانه ها، نقشی ویژه دارند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر هفته مبارزه با مواد مخدر، علاوه بر اینکه برنامه ای برای هر یک از ادارات ونهادهای عضو شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر در نظر گرفته شد، با همکاری ادارات پرمخاطب تر، اقدام به برگزاری همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی نموده ایم.

در ادامه، یعقوب خسروانی نیز به بیان جزئیات این مراسم پرداخت و گفت: برای این مراسم با همکاری ادارات و کارخانجات مختلف در حدود بیست میلیون تومان جایزه در نظر گرفته ایم که از محل بودجه های فرهنگی آنها تأمین شده است.

وی افزود: در کنار این مراسم برنامه هایی نیز از سوی هلال احمر، بهزیستی و … در نظر گرفته شده است تا بتوانیم برنامه ای پربار را برای همشهریان فراهم آوریم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر