۱۹:۱۲:۰۶ - پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳
نشست خبری فرمانده سپاه مرودشت با خبرنگاران+ تصویر
به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت بسیج، نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه مرودشت با خبرنگاران شهرستان مرودشت برگزار شد.   به گزارش “پارس دشت” در ابتدای این برنامه، سرهنگ علی محمد محمدی فرمانده سپاه شهرستان مرودشت، با بیان اینکه بسیج، مولود با برکت انقلاب اسلامی است، به فلسفه شکل گیری این نهاد اشاره نمود و

IMG_3619

به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت بسیج، نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه مرودشت با خبرنگاران شهرستان مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش “پارس دشت” در ابتدای این برنامه، سرهنگ علی محمد محمدی فرمانده سپاه شهرستان مرودشت، با بیان اینکه بسیج، مولود با برکت انقلاب اسلامی است، به فلسفه شکل گیری این نهاد اشاره نمود و گفت: فرمان تشکیل بسیج مستضعفین زمانی صادر شد که تهدید نظامی برای کشور مطرح نبود و این نشان می دهد ماهیت بسیج از ابتدا پاسداری از انقلاب اسلامی بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه دوران هشت ساله دفاع مقدس، دوران طلایی بسیج است، اظهار داشت: فعالیت بسیج به دوران جنگ ختم نشد و جهش علمی که امروزه در زمینه های گوناگون علمی همچون صنعت هسته ای، هوا و فضا و … به دست آمده، محصول بسیج علمی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه مرودشت افزود: امسال، برنامه های هفته بسیج با شعار «بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی» برگزار می شود و در این راستا نیز مقدمات بیش از ۲۰۰ برنامه در سطوح مختلف پایگاه ها، محلات، بخش ها و حوزه های شهرستان فراهم شده است.

 

سرهنگ محمدی به برخی از برنامه های شاخص این هفته نیز اشاره نمود و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در بخش ها، کوهپیمایی عمومی، حضور بسیجیان در حلقه های صالحین و در برنامه های میقات صالحین نماز جمعه مرودشت، سیدان و کامفیروز، دیدار با علما و روحانیون، سفره های قرآنی، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم، برگزاری همایش توسط بسیج اساتید با موضوع ماهواره،سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب و…، اعزام تیم های پزشکی متخصص به مناطق محروم، تکریم فرماندهان بسیج، یادواره های شهدا، همایش پیشکسوتان بسیج در سراسر کشور و اجتماع بزرگ بسیجیان همزمان با سراسر کشور از جمله مهمترین برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

 

وی توجه به نواحی محروم را از مهمترین ویژگی های برنامه های امسال برشمرد و گفت: کوشیده ایم در برنامه های امسال، تمرکززدایی داشته باشیم و برنامه ها را در نقاط مختلف شهر، به ویژه در نواحی محروم برگزار کنیم.

 

در ادامه جلسه، خبرنگاران به طرح پرسش هایی در ارتباط با برنامه های هفته بسیج پرداختند و سرهنگ محمدی نیز به پاسخگویی پرداخت.

فرمانده سپاه شهرستان مرودشت همچنین با اشاره به مطلب «مشتاقانه پشت درهای نامهربانی جا مانده ایم!» و گلایه خبرنگاران در خصوص ناهماهنگی به وجود آمده در روز جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان مرودشت با حضور سردار نقدی، از خبرنگاران پوزش خواست و اعلام نمود: مطلب را پیگیری و با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.

 

تقویت رابطه با رسانه های مکتوب و مجازی، از دیگر موضوعاتی بود که سرهنگ علی محمد محمدی به آن اشاره داشت و گفت: بسیاری از سوالات و شبهات در مورد فعالیت های این مجموعه، به این دلیل به وجود می آید که اطلاع رسانی در خصوص این برنامه ها صورت نمی گیرد و به منظور رفع این مشکل، برنامه ریزی هایی را نیز انجام داده ایم

IMG_3620 IMG_3621

  1. zahra   آبان ۳۰, ۱۳۹۳  

    Bashad k digar masolin niz az ishan yad begirand


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر