۷:۴۳:۱۳ - سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴
نشست مشترک اساتید دانشگاه آزاد مرودشت با مدیران شرکت های برق منطقه این شهرستان
نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت با مدیران شرکتهای برق منطقه این شهرستان با محوریت بررسی تعاملات دانشگاه با شرکتهای برق منطقه برگزار گردید.   آنا واحد مرودشت- در این جلسه که به همت دفتر ارتباط با صنعت وجامعه دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت برگزارشد وجمعی از مدیران ارشد شرکتهای برق منطقه مرودشت و اساتید

_MG_8904

نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت با مدیران شرکتهای برق منطقه این شهرستان با محوریت بررسی تعاملات دانشگاه با شرکتهای برق منطقه برگزار گردید.

 

آنا واحد مرودشت- در این جلسه که به همت دفتر ارتباط با صنعت وجامعه دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت برگزارشد وجمعی از مدیران ارشد شرکتهای برق منطقه مرودشت و اساتید گروه مهندسی برق این واحد دانشگاهی حضور داشتند، ابتدا دکتر محمد رضا صالحی زاده رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه واحد مرودشت، ضمن برشمردن فعالیتهای ارتباط با صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و ذکر قابلیتهای آموزشی و پژوهشی موجود در زمینه مهندسی برق در این واحد دانشگاهی، از تعامل مستمر با ادارات برق منطقه ای به عنوان یک اولویت و ضرورت مهم اشاره نمود.

 

وی در ادامه افزود: «گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با بهره مندی اعضای هیات علمی توانمند در مرتبه استادی، دانشیاری و استادیاری و با دارا بودن تعداد زیادی دانشجوی در حال تحصیل در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی می تواند به عنوان یک گروه آموزشی شاخص، در سطح منطقه، به صنعت برق خدمت رسانی نماید و با بهره گیری از امکانات سازمانهای مربوطه بینش کاربردی و صنعتی مطلوب تری را برای دانشجویان، این آینده سازان صنعت کشور، ایجاد نماید.»

 

در ادامه این جلسه، رضا دهنوی مدیر برق شهرستان مرودشت، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه، بر آمادگی کامل شرکت توزیع برق شهرستان مرودشت بر  تعامل همه جانبه تحقیقاتی، آموزشی و اجرایی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت تاکید نمود.

 

دهنوی در ادامه افزود: «هنوز ارتباط صنعت و دانشگاه در جامعه ما به شکل شایسته ای شکل نگرفته است، فاصله صنعت و دانشگاه زیاد است و جدیت و تلاشهای دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این خصوص می تواند شروع ارزنده ای برای نزدیک نمودن ارتباط فعالانه بین دو مجموعه به ارمغان آورد.»

 

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران شرکت کننده و اعضای هیات علمی نقطه نظرات خود را بیان نمودند. در میان نظرات مطرح شده در این جلسه که بسیار مورد توجه مدیران شرکتهای برق قرار گرفت، می توان به اهمیت توجه به مسائل انسانی و ریشه های روان شناختی در مصرف بهینه انرژی الکتریکی اشاره نمود که توسط دکتر رضا زارعی، رییس دانشکده علوم تربیتی وروانشناسی و دکتر هاشم ولی پور، رییس دانشکده علوم انسانی واحد مرودشت ایراد گردید.

 

سایر دستاورد های بدست آمده از این جلسه هم اندیشی به شرح زیر خلاصه می شود:

 

·        مقرر گردید مدیران ارشد اداره برق مرودشت و منطقه به منظور مطرح نمودن مشکلات خود به طور منظم در دانشگاه حضور یابند و با سخنرانی موضوعات مهم و مورد نیاز صنعت را برای اساتید دانشگاه بیان نمایند.

 

·        مقرر گردید اداره برق مرودشت سهمیه جداگانه ای برای گذراندن کارآموزی توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در نظر گرفته و آموزشهای عملی مدونی برای این دسته از دانشجویان طرح ریزی نماید.

 

·        مقرر گردید مدیران شرکت توزیع برق شهرستان مرودشت طی یک بازدید از آزمایشگاههای دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، تجهیزاتی را به منظور مجهز سازی آزمایشگاههای مربوطه به این واحد دانشگاهی اهداء نمایند.

 

·        مقرر گردید یک تیم از اداره  برق شهرستان مرودشت به منظور پیاده سازی راهکارهایی در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی در مجتمع امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به این واحد دانشگاهی اعزام شوند.

 

·        مقرر گردید اداره برق مرودشت از اساتید این واحد دانشگاهی به منظور شرکت در جلسات تخصصی آن اداره دعوت به عمل آورد.

 

·        مقرر گردید یک همایش مشترک با متولی گری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و اداره برق شهرستان مرودشت برگزار شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر