۵:۴۳:۰۳ - سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
“همراه اول” دیگر در پاسارگاد همراه نیست
به گزارش طنین پاسارگاد، حدودبیست سال از نصب نخستین ‌آنتن‌ تلفن همراه در کشور می‌گذرد اما با وجود تغییر و تحولات فراوان در این حوزه یک مسأله همچنان پابرجا است و آن هم دغدغه مردم برای داشتن ارتباط تلفنی باکیفیت است؛ ارتباطی که هرچند در پایتخت و شهرهای بزرگ مردم از آن نسبتاً رضایت دارند

MCI.gif

به گزارش طنین پاسارگاد، حدودبیست سال از نصب نخستین ‌آنتن‌ تلفن همراه در کشور می‌گذرد اما با وجود تغییر و تحولات فراوان در این حوزه یک مسأله همچنان پابرجا است و آن هم دغدغه مردم برای داشتن ارتباط تلفنی باکیفیت است؛ ارتباطی که هرچند در پایتخت و شهرهای بزرگ مردم از آن نسبتاً رضایت دارند ولی هنوز نقاط روستایی و کمتر توسعه یافته‌ای وجود دارد که کاربران همچنان از کیفیت نامناسب شبکه‌های ارتباطی نارضایتی دارند.

 

البته این روزها نه فقط نقاط روستایی شهرستان پاسارگاد بلکه  نقاط شهری  این شهرستان نیز شاهد پرش آنتن و آنتن دهی بسیار ضعیف  اپراتور همراه اول شده است.

 

مدتی است که اپراتور  همراه اول در شهرستان پاسارگاد با مشکل آنتن دهی و پوشش آنتن دهی بسیارضعیف می باشد یه طوریکه به گفته فروشندگان سیم کارتهای دیگر اپراتورها در این دو هفته مراجعه جهت خرید سیم کارت اپراتورهای دیگر و به ویژه اپراتور رقیب همراه اول به شدت افزایش پیدا کرده است.

 

این موضوع از سوی خبرنگار طنبن پاسارگاد با رئیس اداره مخابرات شهرستان پاسارگاد مطرح شده است امام تا بدین لحظه آنتن دهی همراه اول هیچ گونه تغییری نداشته است.

 

شهروندی در گفتگو با خبرنگار ما می گوید:بنده پس از سالها توانسته ام شغلی برای خود پیدا کنم که منتظر تماس از سوی اداره متبوعه هستم ولی در منزل ما تلفن همراهم هیچ گونه آنتن دهی ندارد و بسیار نگران هستم  زمانی که با من تماس گرفته شود تلفن همراهم  در دسترس نباشد و کارم را از دست بدهم.

 

البته از این اعتراضات ومشکلات در این زمینه  در شهرستان پاسارگاد بسیار زیاد شده است که باید در این زمینه کاری صورت بگیرد.

 

به هر حال اگر مسولان اپراتور همراه اول بدانند که چقدر از مقبولیت ومحبوبیت این اپراتور در این مدت در شهرستان پاسارگاد کم شده است، مطمئنا منتظر واکنش اداره مخابرات شهرستان پاسارگاد نمی ماندند و خود اقدام به مرتفع کردن مشکل آنتن دهی این اپراتور میکردند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر