۱۸:۴۵:۱۷ - جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد: افتتاح ۵۴ پروژه‌ عمرانی در مرودشت
فرماندار مرودشت گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۵۴ پروژه عمرانی به ارزش ۵۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی در دومین جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان که در فرمانداری و با حضور اعضا برگزار شد از دهه فجر به‌عنوان

13920807000637_PhotoA

فرماندار مرودشت گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۵۴ پروژه عمرانی به ارزش ۵۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی در دومین جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان که در فرمانداری و با حضور اعضا برگزار شد از دهه فجر به‌عنوان کانون تبیین دستاوردها و کارکردهای نظام و دولت به مردم یاد کرد و افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور عزم و اراده پولادین ملت آزاده ایران در برابر ظلم و ستم طاغوت و فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه‌های علمی، فرهنگی، پزشکی و فناوری‌های نوین نصیب کشور و ملت ما شده است.

 

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مرودشت در ادامه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۳ پروژه عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی با افزون‌بر ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه همزمان با ایام مبارک دهه فجر در این شهرستان خبر داد و خواستار همراهی و آمادگی تمام مسئولان برای اجرای برنامه‌های دهه فجر شد.

 

حسینی افتتاح طرح‌های عمرانی، جشن‌های مردمی، برپایی نمایشگاه‌ها، برنامه‌های فرهنگی ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و راهپیمایی ۲۲ بهمن را از مهم‌ترین برنامه‌های ایام مبارک دهه فجر برشمرد.

 

به گزارش فارس، ۸۰۰ برنامه هنری، ورزشی، سیاسی، عقیدتی، مذهبی و غیره هم‌زمان با دهه فجر در سطح ادارات، بخش‌ها و روستاهای این شهرستان اجرا می‌شود.

 

همچنین بخشدار مرکزی مرودشت در این جلسه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۱۵ طرح عمرانی و خدماتی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در بخش مرکزی این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

قاسم قاسم‌زاده از جمهوری اسلامی به‌عنوان ایدئولوژی جدید در منطقه خاورمیانه و نقطه عطفی در تحریک موج استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی منطقه یاد کرد و ادامه داد: وارثان اصلی و واقعی انقلاب اسلامی مردم هستند.

 

وی بابیان اینکه باید اندیشه‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید انتقال داده شود، تصریح کرد: دشمن آماده و در کمین نشسته تا باورهای دینی و اعتقادی جوانان و نسل جدید را به روش‌های مختلف از آنان بگیرد، از این‌رو یکی از راهکارهای مقابله، ترویج و توسعه دین‌باوری و انتقال مفاهیم و فرهنگ اصیل انقلابی است که برای به‌دست آوردن آن ازخودگذشتگی‌های بسیاری صورت گرفته است.

 

وی خواستار کیفی‌سازی برنامه‌های دهه فجر با مشارکت عامه مردم در روستاهای این بخش شد و بیان کرد: دهیاران به‌عنوان نمایندگان مردم و دولت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ممکن و در اختیار و با همکاری و مشارکت همه‌جانبه آحاد جامعه به‌ویژه جوانان در برپایی مراسم ایام‌الله دهه فجر تلاش کنند.

 

بخشدار مرکزی مرودشت دیدار دهیاران با امام‌جمعه شهر مرودشت، بازدید از نمایشگاه نیروی هوایی، گل‌باران قبور شهدا، مسابقات ورزشی، حضور دهیاران در مساجد و هیئت‌های مذهبی با هدف فرهنگ‌سازی ذکر تکبیر شب ۲۲ بهمن و اهدای خون را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر بخش مرکزی این شهرستان عنوان کرد.

 

قاسم‌زاده افزود: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۱۵ طرح عمرانی و خدماتی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر