۱۸:۲۹:۲۵ - سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
همکاری افاغنه با شهرداری مرودشت!
به گزارش “پارس دشت”خیلی وقت است که جوانان مملکت از کمبود شغل و بیکاری می نالند. یکی از دلایل این امر، تصدی بسیاری از مشاغل توسط مهاجرین و افاغنه عزیز و دوست داشتنی! است که مملکت خود را رها کرده و برای آبادانی کشور ما پیشقدم شده اند. برای جلوگیری از همین معضل است که

به گزارش “پارس دشت”خیلی وقت است که جوانان مملکت از کمبود شغل و بیکاری می نالند. یکی از دلایل این امر، تصدی بسیاری از مشاغل توسط مهاجرین و افاغنه عزیز و دوست داشتنی! است که مملکت خود را رها کرده و برای آبادانی کشور ما پیشقدم شده اند. برای جلوگیری از همین معضل است که مجلس شورای اسلامی، قانون منع بکارگیری افاغنه در مشاغل را تصویب و به وزارت کار و امور اجتماعی ابلاغ کرده و جریمه کارفرمایان متخلف نیز در همین راستاست. درست است که افاغنه محترم از پس برخی کارهای سخت به خوبی بر می آیند و جوانان ما نیز اغلب تنبل شده اند اما این دلیل نمی شود که شهرداری شهر خودمان هم در تزیین شهر و امور عمومی، از مهاجرین افغان بهره برده و جلوی چشم شهروندان، از افغانی ها استفاده کند.

دیروز که مشغول چرخ زدن در شهر بودم با اشاره یکی ازشهروندان محترم متوجه حضور دو افغانی در کنار جرثقیل شهرداری شدم که مشغول همکاری تنگاتنگ با پرسنل زحمتکش شهرداری بودند. فکر کردم شاید یکی از دلایل زیر باعث این موضوع شده:

۱٫    شهرداری محترم مرودشت به کمبود نیروی متخصص برخورده است.

۲٫    مجلس محترم، قانون منع بکارگیری افاغنه را پس گرفته است.

۳٫    افغانی ها همه جای شهر را تسخیر کرده اند و کارگر ایرانی پیدا نمی شود.

۴٫    بچه مرودشتی های بیکار برای پیدا کردن شغل به افغانستان رفته اند.

۵٫    تزیین شهر، آنقر سخت است که هیچ ایرانی حاضر نیست انجام دهد.

۶٫    اصلا این دونفر افغانی نیستند و چهره آنان توسط دشمنان و بدخواهان شهرداری، فتو شاپ شده است.

از آن جا که مرودشتی ها به مهمان نوازی مشهورند، باید منتظر حضور افاغنه محترم در سایر ادارات شهر بعنوان کارمند و مسئول  هم بود!
ask1

ask2

ask3

شهروند-خبرنگار: بنیامین نیری

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر