۱۵:۵۹:۰۴ - چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
هیئت بازرسی حوزه انتخابیه مرودشت تشکیل جلسه داد
هیئت بازرسی انتخابات حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد تشکیل جلسه داد.    خبرگزاری فارس– رئیس هیئت بازرسی چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان مرودشت در جمع بازرسان و ناظران هیئت بازرسی حوزه مرودشت بر لزوم برگزاری انتخاباتی قانونمند و هدفمند تأکید کرد و اظهار داشت: هیئت

Copy-of-DSC09910

هیئت بازرسی انتخابات حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد تشکیل جلسه داد.

 

 خبرگزاری فارس رئیس هیئت بازرسی چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان مرودشت در جمع بازرسان و ناظران هیئت بازرسی حوزه مرودشت بر لزوم برگزاری انتخاباتی قانونمند و هدفمند تأکید کرد و اظهار داشت: هیئت بازرسی انتخابات حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد علاوه‌بر اجرای بی‌قیدوشرط قانون انتخابات تمام توان خود را در راستای فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری به‌کار خواهد گرفت.

 

مختار امیری از برگزاری چند دوره کارگاه آموزشی برای مجریان و متولیان این حوزه خبر داد و با اشاره به اینکه که نخستین کارگاه آموزشی در هفته آتی برگزار می‌شود، افزود: ازآنجاکه هیئت‌های بازرسی انتخابات وظیفه کنترل و نظارت بر حسن اجرای قانون در تمام فرآیندهای انتخابات و پیشگیری از تخلفات احتمالی را بر عهده دارند لازم است با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی اطلاعات و معلومات کافی در این زمینه داشته باشند.

 

وی در ادامه، کنترل و نظارت بر حسن اجرای قانون در تمام فرآیندهای انتخابات و پیشگیری از تخلفات احتمالی را از وظایف مهم هیئت‌های بازرسی انتخابات عنوان کرد.

 

بهفر حیدری دبیر این هیئت نیز اشراف بر قانون انتخابات را از پیش‌شرط‌ های لازم برای بازرسان و سربازرسان برشمرد و مهم‌ترین وظیفه این هیئت را صیانت و حراست از آرای مردم عنوان کرد.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر