۳:۰۵:۰۲ - دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
واگذاری شهرک صنعتی انجیره مرودشت و ۱۳ شهرک دیگر فارس به بخش خصوصی
امور عمومی ۱۴شهرک صنعتی استان فارس به بخش خصوصی واگذار شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما (واحد مرکزی خبر) مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تاکنون با تشکیل شرکت خدماتی، اداره شهرک‌ها و نواحی صنعتی آباده، خرمبید، آب باریک، ملوسجان، سپیدان، نورآباد، فیروزآباد، لار، شهید مصلحیان کازرون، داراب، سروستان و فتح‌آباد و انجیره

81482538-6234278

امور عمومی ۱۴شهرک صنعتی استان فارس به بخش خصوصی واگذار شد.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما (واحد مرکزی خبر) مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تاکنون با تشکیل شرکت خدماتی، اداره شهرک‌ها و نواحی صنعتی آباده، خرمبید، آب باریک، ملوسجان، سپیدان، نورآباد، فیروزآباد، لار، شهید مصلحیان کازرون، داراب، سروستان و فتح‌آباد و انجیره مرودشت و نیرایی لامرد و به بخش خصوصی واگذارشده است.

 

علی صداقت پور افزود: با تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات، ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون به‌ عنوان چهاردهمین شهرک صنعتی این استان به بخش خصوصی واگذار شد.

 

وی بیان کرد: بر اساس آیین‌نامه، شهرک‌های صنعتی که بیش از ۵۰ درصد از اراضی آن‌ها واگذارشده و یا دارای بیش از ۱۵ واحد بهره‌بردار باشد، مشمول واگذاری می‌شوند.

 

صداقت پور افزود: واگذاری امور عمومی شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی در راستای اجرای قانون نحوه واگذاری اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب سال ۸۷ مجلس شورای اسلامی بر اساس آیین‌نامه و دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران انجام می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مشمول، پس از فراخوان اولیه نام‌نویسی از صنعتگران مستقر در آن شهرک صنعتی که داوطلب عضویت در هیئت‌مدیره شرکت خدماتی باشند، انجام‌شده و سپس با برگزاری انتخابات با حضور صنعتگران، اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های خدماتی انتخاب می‌شوند.

 

صداقت پور گفت: شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی دارای پنج عضو اصلی، دو عضو علی‌البدل و بازرس اصلی و علی‌البدل است که از طریق انتخابات تعیین می‌شوند.

 

وی با بیان این‌که انجام امور عمومی شهرک‌ها نظیر انتظامات، نظافت و بهداشت و نگهداری از فضای سبز به شرکت‌های خدماتی واگذاری می‌شود، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به‌عنوان دستگاه حاکمیتی علاوه بر حمایت از هیئت‌های امنا بر روند امور نظارت می‌کند.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: تشکیل شهرک‌های خدماتی در شهرک‌های صنعتی و واگذاری امور به آن‌ها در راستای سیاست خصوصی‌سازی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی انجام می‌شود.

 

وی تصریح کرد: تا پایان امسال شمار دیگری از شهرک‌های صنعتی این استان که شرایط واگذاری به شهرک‌های خدماتی را دارند با تشکیل مجمع عمومی و انتخابات واگذار می‌شوند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر