۵:۵۳:۳۲ - سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳
وسایط نقلیه سنگین در مرودشت فک پلاک می‌شوند
با تصمیم اعضای شورای ترافیک مرودشت در صورت ورود کامیون‌ها، تریلرها به سطح این شهر و حوزه خدمات شهری با برخورد جدی پلیس در اعمال قانون و فک پلاک روبه‌رو می‌شوند. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت،فرماندار این شهرستان صبح امروز در نشست شورای ترافیک مرودشت که با حضور اعضا و در فرمانداری این شهرستان

با تصمیم اعضای شورای ترافیک مرودشت در صورت ورود کامیون‌ها، تریلرها به سطح این شهر و حوزه خدمات شهری با برخورد جدی پلیس در اعمال قانون و فک پلاک روبه‌رو می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت،فرماندار این شهرستان صبح امروز در نشست شورای ترافیک مرودشت که با حضور اعضا و در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: جلوگیری از ورود کامیون‌ها و تریلرها به سطح شهر و حوزه خدمات شهری علاوه بر مطالبه جدی مسئولان از جمله درخواست‌های مکرر مردم و شهروندان مرودشتی از سال‌های گذشته بوده است.

سید یدالله حسینی با اشاره به اینکه پارکینگ‌های متعددی در اطراف شهر برای پارک کامیون‌ها و تریلرها در نظر گرفته شده افزود: با اطلاع‌رسانی‌های مکرر، رانندگان این تذکرات را جدی نگرفته و همچنان با این عمل خود علاوه بر اخلال در نظم عمومی و سلب آسایش مردم نارضایتی اجتماعی، موجب تخریب زیرساخت‌ها و بسترهای حوزه خدمات شهری شده و لطمات و صدمات جبران‌ناپذیری از خود به‌جای می‌گذارند.

وی با اشاره به عزم جدی اعضای شورای ترافیک این شهرستان در برخورد با ورود وسایط نقلیه سنگین به محدوده شهر تصریح کرد: مسامحه در این زمینه دیگر مؤثر و کارساز نبوده و در صورت ورود کامیون‌ها، تریلرها به سطح شهر و حوزه خدمات شهری، از طریق پلیس راهور و مراجع قضایی برخورد قانونی جدی اعمال می‌شود.

فرماندار مرودشت خواستار توسعه بیشتر پارکینگ‌ها در اطراف شهر توسط شهرداری شد و تصریح کرد: بالغ‌بر ۳ هزار کامیون و تریلر در حوزه این شهرستان وجود دارد که پارکینگ‌های موجود جوابگوی پارک آنان نیست و لازم است برای جلوگیری از بهانه رانندگان پارکینگ‌های متعددی با امکانات و ظرفیت‌های مختلف ازجمله خدمات رفاهی و فنی در نظر گرفته شود.

به گزارش فارس، در این جلسه مقرر شد شهرداری با همکاری سازمان حمل‌ و نقل نسبت به اطلاع‌رسانی و ظرفیت‌سازی در مورد پارکینگ اقدام کند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر