۲۱:۰۹:۲۲ - شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳
وقوع یک آتش سوزی دیگر در مرودشت
اتصال کابل برق یک کارگاه ذوب پلاستیک در اطراف مرودشت موجب آتش گرفتن آن شد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، عصر امروز در پی تماس تلفنی فردی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت مبنی بر آتش‌سوزی در یک کارگاه ذوب پلاستیک در نزدیکی روستای کوشک این شهرستان، امدادگران این

13930717000328_PhotoA

اتصال کابل برق یک کارگاه ذوب پلاستیک در اطراف مرودشت موجب آتش گرفتن آن شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، عصر امروز در پی تماس تلفنی فردی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت مبنی بر آتش‌سوزی در یک کارگاه ذوب پلاستیک در نزدیکی روستای کوشک این شهرستان، امدادگران این سازمان بلافاصله به محل اعزام شدند و با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی و دستگاه‌های تنفسی، از گسترش و سرایت حریق جلوگیری کردند.

 

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار مرودشت دلیل رخداد این آتش‌سوزی را اتصال کابل برق عنوان کرد و افزود: برای جلوگیری از گسترش و مهار آتش در این کارگاه نزدیک به دو خودرو آتش‌نشانی و امدادی از ایستگاه‌های یک و دو به محل اعزام شدند و پس از یک ساعت آتش را به‌صورت کامل مهار کردند.

 

فرشید عمادی از کارفرمایان و کارگران کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی و خدماتی خواست تمام نکات ایمنی و استانداردهای لازم را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری که منجر به خسارات مالی و جانی می‌شود، نباشیم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر