۵:۰۶:۴۰ - دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳
یک در خواست از مسئولین
طی هفته گذشته با خبر شدیم که سرهنگ علی شیبانیان، فرماندهی محترم انتظامی شهرستان که اخیرا بعنوان فرمانده برتر استان فارس انتخاب شده، به تصمیم مدیران ارشد استان در حال جابجایی مکان مأموریت و انتقال به مرکز استان است. همشهریان شریف و تنی چند تن از خانواده های شهداء، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرفراز که

طی هفته گذشته با خبر شدیم که سرهنگ علی شیبانیان، فرماندهی محترم انتظامی شهرستان که اخیرا بعنوان فرمانده برتر استان فارس انتخاب شده، به تصمیم مدیران ارشد استان در حال جابجایی مکان مأموریت و انتقال به مرکز استان است.

همشهریان شریف و تنی چند تن از خانواده های شهداء، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرفراز که از این موضوع مطلع شده بودند طی تماس با دفتر هفته نامه، خواستار انعکاس نظر خویش به مسئولین محترم استان و شهرستان مبنی بر درخواست ابقاء و ادامه مأموریت این فرمانده موفق انتظامی شدند.

واقعیت موجود و آشکار این است که سرهنگ شیبانیان از بدو ورود به شهرستان مرودشت و با همکاری پرسنل سخت کوش انتظامی شهرستان(علیرغم کمبود نیرو تجهیزات) توانسته آمار جرائم و تخلفات را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش داده و ضریب امنیت شهرستان را به نحو چشمگیری ارتقاء بخشد.

این فرمانده “خوش رفتار با قانون مداران و قاطع در برابر قانون شکنان” توانسته چهره ای انسانی تر و قانون مدارتر از سبز پوشان همیشه بیدار نیروی انتظامی را به مردم نشان دهد. از این رو با آگاهی از این که ایشان بعنوان سرباز فداکار ولایت، آماده انجام مأموریت در جای جای وطن عزیز اسلامی است، درخواست خانواده شریف شهداء و مردم شریف شهرستان را به گوش مدیران ارشد استان رسانده و خواستار ادامه مأموریت ایشان در شهرستان زرخیز مرودشت هستیم.

منبع: هفته نامه مرودشت

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر