۱۲:۵۴:۴۳ - یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
پرستاران به عنوان سفیران سلامتی، دارای سخت‌ترین مسئولیت خدمت هستند
امام‌ جمعه کامفیروز شمالی گفت: پرستاران به عنوان سفیران سلامتی دارای سخت‌ترین مسئولیت خدمت هستند.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام رحمت‌الله بانشی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این بخش به بیان آثار و برکات انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی و دینی ما که بی‌نظیر و منحصربه‌فرد است برگرفته از

13941123000369_PhotoA

امام‌ جمعه کامفیروز شمالی گفت: پرستاران به عنوان سفیران سلامتی دارای سخت‌ترین مسئولیت خدمت هستند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام رحمت‌الله بانشی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این بخش به بیان آثار و برکات انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی و دینی ما که بی‌نظیر و منحصربه‌فرد است برگرفته از تفکر و اندیشه انقلابی حضرت امام خمینی (ره) بوده چراکه ایشان یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب را قیام برای خدا می‌دانستند.

 

وی با تبریک پیشاپیش میلاد بابرکت حضرت زینب (س) به مسئولان و کارکنان بخش بهداشت و درمان در این بخش، بیان داشت: پرستاران به‌عنوان سفیران سلامتی دارای ظریف‌ترین و سخت‌ترین مسئولیت خدمت هستند و اخلاق و رفتارشان نیمی از ایمان آنان است.

 

خطیب نماز جمعه کامفیروز شمالی به دو رویداد مهم سیاسی کشور در هفتم اسفندماه سال جاری اشاره کرد و خواستار حضور حماسی و گسترده مردم این بخش در انتخابات شد و بیان داشت: مهم‌ترین مسئله در انتخابات، حضور است، چراکه دشمنان منتظرند ببینند مردم ما در این رویداد مهم سیاسی چه می‌کنند که به فضل الهی این اتفاق خواهد افتاد و مردم با حضور گسترده و انتخاب شایسته دشمنان انقلاب و ایادی داخلی را ناکام خواهند گذاشت.

 

امام‌ جمعه کامفیروز شمالی با قدردانی از عملکرد شورای نگهبان و هیئت‌های اجرایی خاطرنشان کرد: امیدوارم که قانون ثبت‌نام در دوره‌های بعد سروسامان پیدا کند چراکه این قانون خوبی نیست چراکه کسانی که علم و سواد و شرایط لازم را ندارند جایگاه مجلس و شورای نگهبان را زیر سئوال می‌برند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر