۹:۱۲:۰۲ - پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴
پیکر جان باخته حادثه منا در درودزن مرودشت تشییع شد
پیکر پاک، محی الدین سید باقری یکی از جانباختگان حادثه منا، روز سه شنبه با حضور مسوولان و مردم در منطقه درودزن از توابع شهرستان مرودشت تشییع و خاکسپاری شد.   ایرنا- پیکر مطهر مرحوم سید باقری پس از تشییع بر دوش مردم و مسئولان منطقه درودزن در گلزار شهدای این منطقه به خاک سپرده

81788414-70213504

پیکر پاک، محی الدین سید باقری یکی از جانباختگان حادثه منا، روز سه شنبه با حضور مسوولان و مردم در منطقه درودزن از توابع شهرستان مرودشت تشییع و خاکسپاری شد.

 

ایرنا- پیکر مطهر مرحوم سید باقری پس از تشییع بر دوش مردم و مسئولان منطقه درودزن در گلزار شهدای این منطقه به خاک سپرده شد.

 

امام جمعه مرودشت نیز در آیین یادبودی که عصر سه شنبه برای شادروان سید باقری در درودزن برگزار شد، ضمن تسلیت به بازماندگان این مرحوم، اظهارداشت: عالم اسلامی هنگامی درست می شود که انسان درمسیر آزادی قرا گیرد و یکی از نمادها و الگوهای آزادی، خانه خداست زیرا انسان مانند نوزادی که تازه متولد شده به دور ازخواسته های شیطانی درمسیر آزادی حقیقی و رسیدن به قرب الهی قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام قنبر علی احمدی، ضمن محکوم کردن بی کفایتی آل سعود در جان باختن صدها نفر از زائران خانه خدا در سرزمین منا، افزود: تمام مسیرهای مربوط به اعمال مناسک به وسیله دوربین های مداربسته عربستان کنترل می شد و با توجه به این موضوع، وقوع این حادثه طبیعی نبوده است.

 

وی اظهار داشت: باید کمیته حقیقت یاب تشکیل و دلیل واقعی این رویداد مشخص شود.

 

درحادثه دوم مهر ۹۴ که در مکه و همزمان با عید قربان رخ داد، صدها زائرخانه خدا جان باختند که علت اصلی این حادثه هنوز مشخص نشده است.

 

تعداد کل جانباختگان این حادثه مربوط به استان فارس ۴۹ نفر اعلام شده است.

 

امام جمعه مرودشت در بخش دیگری از مطالب خود به جنگ های نیابتی که توسط کشورهای استکباری و به ویژه آمریکا در منطقه راه اندازی شده است اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها به وسیله برخی ازسران مرتجع عرب اقدام به راه اندازی گروهک های القاعده و داعش در منطقه کرده اند و آنها به نام اسلام تا کنون شمار زیادی از مسلمانان را به فجیع ترین حالت به شهادت رسانده اند.

 

وی گفت: با توجه به نیت و اهداف پلید استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی، مردم و مسوولان ما باید با هوشیاری کامل، مراقبت دسیسه ها و توطئه های آنان باشند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر