۱۳:۳۳:۱۸ - چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳
چه کسی پاسخگوست؟
به گزارش هفته نامه مرودشت، در شهریور ماه جاری، حادثه ای در پتروشیمی شهدای مرودشت رخ داد که طی آن با سقوط ساپورتی با وزن ۵/۲ (دو و نیم) تن و طول هفت متر بر روی کمر یکی از رانندگان کامیون میکسر که برای تخلیه بتون به مجتمع پتروشیمی شهدای مرودشت مراجعه نموده بود، فرد

به گزارش هفته نامه مرودشت، در شهریور ماه جاری، حادثه ای در پتروشیمی شهدای مرودشت رخ داد که طی آن با سقوط ساپورتی با وزن ۵/۲ (دو و نیم) تن و طول هفت متر بر روی کمر یکی از رانندگان کامیون میکسر که برای تخلیه بتون به مجتمع پتروشیمی شهدای مرودشت مراجعه نموده بود، فرد مذکور به نام قنبرعلی فلاحی از ناحیه کمر به شدت مصدوم گردید.

 

راننده کامیون، معجزه وار از این حادثه جان سالم به در برد اما کمر وی بیش از ۳۰ سانتی متر شکاف برداشت، به طوری که هنوز و پس از گذشت نزدیک به ۳ ماه از این حادثه، نامبرده همچنان تحت مراقبت بوده و در انجام امور زندگی خود نیز با مشکل روبروست.

 

نکته سوال برانگیز این مسئله اینجاست که وی مدعی است در طول این مدت کسی  مسئولیت این حادثه را نپذیرفته و پاسخگوی وی نبوده است؛ نه مجتمع شهدای پتروشیمی مرودشت و نه حتی شرکت طرح گسترش پتروشیمی! براستی چه کسی پاسخگوست؟!

jhj1fsf

  1. sobhan   آذر ۱۹, ۱۳۹۳  

    واقعا خدا به این بنده خدا رحم کرده. چطوری ستون به این بزرگی سقوط کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر