۷:۳۱:۰۱ - دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
کارکنان شهرداری به همراه خانواده به تماشای “بادیگارد” نشستند+ تصاویر
کارکنان مجموعه شهرداری مرودشت به همراه خانواده هایشان به تماشای فیلم “بادیگارد ” نشستند.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، کارکنان مجموعه شهرداری مرودشت به همراه خانواده هایشان به تماشای فیلم “بادیگارد ” که در تالار مهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مرودشت در حال اکران بود، نشستند

کارکنان مجموعه شهرداری مرودشت به همراه خانواده هایشان به تماشای فیلم “بادیگارد ” نشستند.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، کارکنان مجموعه شهرداری مرودشت به همراه خانواده هایشان به تماشای فیلم “بادیگارد ” که در تالار مهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مرودشت در حال اکران بود، نشستند .

 

شهردار مرودشت هدف از این اقدام را فراهم کردن فرصتی برای مجموعه کارکنان شهرداری دانست تا بتوانند به همراه خانواده های خود از این فیلم دیدن نموده و اوقاتی را به دور از فضای کاری در کنار هم سپری نمایند .

 

شهردار مرودشت توجه به خانواده کارکنان را از اولویت های امور رفاهی عنوان کرد و افزود: اعتقاد داریم  که کارکنان با توجه به شرایط سختی کار شهرداری، با زحمات زیادی مواجه هستند لذا می بایست به مقوله رفاه پرسنل و خانواده های آنان توجه ویژه ای داشته باشیم تا در ارتقاء روحیه خدمتگزاری و همچنین ایجاد شادی مضاعف خانواده های صبور آنان شریک باشیم.

 

شهردار مرودشت در پایان بیان داشت: تلاش ما بر این است تا بتوانیم برای کارکنان بخصوص اعضای خانواده های آنان، فرصتی را برای باهم بودن فراهم آوریم چرا که این امر به نوبه خود می تواند در رضایت شغلی آن ها موثر باشد.

 

b24f7251_IMG_4051 2f38e351_IMG_4045 3fac371a_IMG_4056 20bebfc5_IMG_4048 b0d108c0_IMG_4050


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر