۱۶:۲۴:۲۴ - چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
کار خوب، زمان بندی ناخوب!+ تصاویر
پارس دشت- طی دو روز گذشته، سرانجام، یکی از کارهای عمرانی ضروری و فراموش شده شهر مرودشت انجام گرفت.   پس از سال ها، بی اعتنایی شهرداری به آسفالت فرسوده محدوده فلکه اصلی شهر و خیابان های منتهی به آن، واحد عمران شهرداری اقدام به آسفالت این منطقه مهم و پر رفت و آمد نمود.

پارس دشت- طی دو روز گذشته، سرانجام، یکی از کارهای عمرانی ضروری و فراموش شده شهر مرودشت انجام گرفت.

 

پس از سال ها، بی اعتنایی شهرداری به آسفالت فرسوده محدوده فلکه اصلی شهر و خیابان های منتهی به آن، واحد عمران شهرداری اقدام به آسفالت این منطقه مهم و پر رفت و آمد نمود.

 

آسفالت فلکه اصلی و اطراف آن، ضرورتی بود که می بایست سالها قبل اتفاق می افتاد بنابراین این اقدام شهرداری مرودشت جای تقدیر و تشکر ویژه دارد اما آنچه در اجرای عملیات آسفالت این منطقه از شهر به چشم آمد، زمان بندی نامناسب اجرای آن بود که سبب بروز ترافیک، تضییع وقت و سردرگمی شهروندان گردید.

 

ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت این کار، بهتر بود شهرداری محترم مرودشت، اجرای این پروژه را به زمان مناسب تری (مثلأ پنج شنبه و جمعه پیش رو) که تردد کمتر در این مسیر صورت می گیرد، موکول می نمود.

 

همچنین بهتر بود از طریق نصب بنر، ارسال پیامک انبوه یا … به شهروندانی که قصد تردد از این مسیر را دارند اطلاع رسانی می شد تا برنامه ریزی لازم را در این خصوص داشته باشند.

 عکس از زهرا زارعی

shahrdari (1) shahrdari (2) shahrdari (3) shahrdari (4) shahrdari (5)  shahrdari (6) shahrdari (7) shahrdari (8) shahrdari (9) shahrdari (10) shahrdari (11)shahrdari (12) shahrdari (13) shahrdari (14) shahrdari (15)


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر