۴:۵۶:۴۱ - چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳
کاهش ۳۳ درصدی تصادفات در مرودشت
فرمانده انتظامی مرودشت استان فارس از کاهش ۳۳ درصدی تصادفات درون‌شهری طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.   علی شیبانیان با اعلام این خبر به خبرنگار فارس گفت: با تلاش و کوشش شبانه‌روزی مأموران پلیس راهور و اجرای طرح‌های مختلف در سطح این شهرستان تصادفات خسارتی طی یک‌ماهه گذشته ۳۳ درصد کاهش‌یافته

dfhjkdfs

فرمانده انتظامی مرودشت استان فارس از کاهش ۳۳ درصدی تصادفات درون‌شهری طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

 

علی شیبانیان با اعلام این خبر به خبرنگار فارس گفت: با تلاش و کوشش شبانه‌روزی مأموران پلیس راهور و اجرای طرح‌های مختلف در سطح این شهرستان تصادفات خسارتی طی یک‌ماهه گذشته ۳۳ درصد کاهش‌یافته است.

 

وی با اشاره به کاهش سه درصدی تصادفات جرحی در این مدت خاطر نشان کرد: ساماندهی تابلوها و علائم رانندگی، پیگیری رفع مشکلات معابر از جمله ترمیم روکش آسفالت خیابان‌ها توسط شهرداری، ساماندهی وضعیت ایستگاه‌های تاکسی و برگزاری جلسات آموزش حضوری ویژه رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی از جمله اقداماتی بوده که منجر به کاهش تصادفات شده است.

 

فرمانده انتظامی مرودشت استان فارس همچنین تقویت عوامل مستقر در سطح این شهرستان و هدایت اعمال قانون‌ها به سمت تخلفات حادثه‌ساز را از جمله عواملی دانست که منجر به کاهش چشمگیر تصادفات طی یک ماه گذشته شده است.

 

شیبانیان به نقش بسیار مهم و مؤثر شهروندان به‌‌ویژه رانندگان در کاهش تصادفات اشاره کرد و گفت: بی‌شک بدون همکاری و همیاری رانندگان و شهروندان دستیابی به چنین موفقیتی از سوی پلیس به‌تنهایی امکان‌پذیر نمی‌شد.

 

رئیس پلیس شهرستان مرودشت در پایان از تمام شهروندان درخواست کرد با سعه‌صدر، رعایت حقوق دیگران، رعایت قوانین و مقررات و داشتن گذشت در رانندگی به ایمن‌سازی سطح جامعه کمک کنند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر