۴:۰۵:۳۶ - دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳
کشف ۱۹۰ قبضه اسلحه شکاری در شهرستان مرودشت
بیش از ۱۹۰ قبضه اسلحه  شکاری در دوسال گذشته از متخلفین در شهرستان مرودشت کشف گردید.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست مرودشت،  در دوسال گذشته تاکنون تعداد ۱۹۰ اسلحه شکاری توسط نیروهای یگان  اداره حفاظت محیط زیست مرودشت در ماموریت های شبانه روزی از متخلفین  کشف و

IMG_1068

بیش از ۱۹۰ قبضه اسلحه  شکاری در دوسال گذشته از متخلفین در شهرستان مرودشت کشف گردید.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست مرودشت،  در دوسال گذشته تاکنون تعداد ۱۹۰ اسلحه شکاری توسط نیروهای یگان  اداره حفاظت محیط زیست مرودشت در ماموریت های شبانه روزی از متخلفین  کشف و از طریق مراجع قضایی  با آنها برخورد قانونی گردید.

 

مکرمی  اظهار داشت: از تعداد سلاح های شکاری مکشوفه، تعداد ۳۲ قبضه غیرمجاز و تعداد ۱۵۸ قبضه مجاز بوده است.

 

وی افزود: همچنین در این  زمینه تعداد ۱۵۰ قطعه انواع پرندگان زنده که از طریق  گستردن دام توسط متخلفین زنده گیری شده بود، کشف و در زیستگاه طبیعی پرندگان رها سازی شد.

 

این مسئول محیط زیست شهرستان مرودشت ابراز نمود: مضاف براین میزان ۱۳۴۵۲۲ متر تور ماهیگیری به همراه ۱۱۶۹ قطعه ماهی، از صیادان متخلف در حوزه شهرستان کشف وضبط شده است.

 

مکرمی در خصوص جریمه های متخلفین نیز گفت:  میزان  جریمه دریافتی حاصله از  کشفیات صید وشکار ۱۶۰۴۶۲۰۰۰ ریال  بوده است.

 

وی ابراز داشت: در این  راستا از حمایت های مجموعه دادگستری  شهرستان مرودشت و کامفیروز تقدیر و تشکر به عمل می آید.

 

روابط عمومی اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مرودشت، از شهروندان درخواست کرد که با عنایت به اصل ۵۰ قانون اساسی که حفظ محیط زیست را وظیفه عمومی تلقی نموده است، در صورت مشاهده تخلفات صید وشکار، با شماره ۴۳۲۲۴۷۰۱- اداره حفاظت محیط زیست مرودشت تماس حاصل فرمایند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر